کد خبر: ۲۹۶۱۶۱
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۳ 14 September 2016


معاون امور اقتصادی استاندار البرز از آغاز فعالیت‌ تیم‌های نظارتی به صورت محسوس و غیرمحسوس ویژه بازگشایی مدارس در استان البرز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، عبادالله کامکار ظهر امروز در نشست کمیسیون امور تعزیرات حکومتی استان البرز اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین اقدامات و طرح‌های قابل اجرا در این ایام طرح‌های نظارتی بر فعالیت اصناف در زمینه بازگشایی مدارس است.

وی ادامه داد: در این راستا طرح‌های ویژه بازگشایی مدارس از امروز به صورت ویژه آغاز می‌شود و تا پنجم مهرماه ادامه خواهد داشت.

این مسؤول در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه تیم‌های نظارتی عملکرد واحدها را به صورت دقیق نظارت می‌کنند، خاطرنشان کرد: با صاحبان واحدهایی که اقدام به گرانفروشی، کم‌فروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور برای اقلام لوازم‌التحریر، کتاب، کیف، کفش، روپوش مدارس کنند برخورد قانونی می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار البرز در ادامه سخنان خود به اجرای طرح نظارتی ویژه ایام محرم اشاره کرد و گفت: با توجه به افزایش تقاضا برای خرید اقلام در این ماه لذا با هدف کنترل و نظارت بر عرضه و توزیع کالاهای اساسی و پرمصرف خانوارها طرح‌های مختلفی نیز در این زمینه اجرا می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار