همایش توسعه ملی استان یزد و چشم انداز آن در افق 1404 امروز با حضور 21 استان کشور به میزبانی دانشگاه یزد آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۲۹۷۱۲۷
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۴ 17 September 2016

به گزارش تابناک یزد،همایش توسعه استان یزد و چشم انداز آن در افق 1404 صبح امروز با حضور مهمانانی از 21 استان کشور در دانشگاه یزد آغاز به کار کرد.

در این همایش 74 نفر از مدیران و کارشناسان سازمان برنامه و بودجه حضور دارند که شش نفر از آنها روسای سازمان‌های برنامه و بودجه استان‌های مختلف کشور هستند.

این همایش با محوریت بررسی توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی استان یزد و چشم انداز آن در افق 1404 برگزار می‌شود و مقالات انتخاب شده توسط دبیرخانه همایش نیز در قالب سخنرانی ارائه خواهد شد.

این همایش امروز و فردا، 27 و 28 شهریورماه در دانشگاه یزد برگزار می‌شود و معاون سازمان برنامه و بودجه کشور نیز از سخنرانان این همایش خواهد بود.

در این همایش کارشناسان، مدیران و معاونان سازمان برنامه و بودجه از استان‌های ایلام، قزوین، گیلان، کرمانشاه، گلستان، قم، خوزستان، تبریز، تهران، چهارمحال و بختیاری، خراسان رضوی، اصفهان، سمنان، آذربایجان غربی، کهگیلویه و بویر احمد، کرمان، خراسان شمالی، البرز، اردبیل، همدان و مرکزی حضور دارند.

برخی از صنعتگران موفق استان یزد نیز در این همایش سخنرانی خواهند داشت.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار