شهردار سرعین:
شهردار سرعین گفت: با فعالیت‌های عمرانی که در شهر گردشگری سرعین آغاز شده تا آغاز فصل گردشگری این شهر متحول می‌شود.
کد خبر: ۲۹۸۳۵
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۱ 30 April 2015
به گزارش فارس، رضا زنده‌دل عصر امروز در مراسم گرامیداشت روز شوراها در سرعین اظهار کرد: ما در همه نقاط شهر عمران و آبادانی را کلید زدیم و تلاشمان بر این است تا هم در بهسازی و پیاده‌روسازی و هم جدول‌گذاری، آسفالت و مناسب‌سازی فضای سبز و شهری بتوانیم موفق عمل کنیم.

وی تصریح کرد: سرانه فضای سبز در شهر سرعین به 20 مترمربع‌ رسیده و گلخانه دوم شهرداری سرعین نیز تکمیل شده است.

شهردار سرعین گفت: در بحث فضای سبز علاوه بر نگهداری از فضاهای سبز موجود در شهر به میزان سه متر مربع به سرانه فضاهای سبز شهر سرعین افزوده شد.

زنده‌دل در بخش دیگری از سخنان خود افزود: به این ترتیب سرانه فضای سبز شهر سرعین به ازای هر نفر از 17 مترمربع به 20 مترمربع رسید و در کنار آن گلخانه دوم شهرداری سرعین نیز تکمیل شد تا از بابت پشتیبانی در این بخش نیز در سال جدید مشکلی نداشته باشیم.

وی با اشاره به این مسئله که مدیریت شهری سرعین رویکرد مدرن را در این شهر سرلوحه کار خود قرار داده است، بیان کرد: در حالی که در گذشته بحث نام‌گذاری معابر در شهر سرعین مورد غفلت قرار گرفته امسال با نام‌گذاری معابر بی‌نام شهر سرعین اقدام به نصب تابلو در تمام قسمت‌های شهر اعم از بلوارها، میادین، خیابان‌ها و کوچه‌ها کردیم.

زنده‌دل اضافه کرد: نصب تابلوها، علایم راهنمایی و رانندگی و نیز دوربین‌های ترافیکی از دیگر فعالیت‌های شهرداری در سال گذشته بود.

وی ادامه داد: در بحث المان‌های شهری، المان‌های قارتال و سیمرغ شهر سرعین مورد توجه قرار گرفت به نحوی که در طرح ساعت زمین در روزهای نخست سال با خاموش کردن چراغ‌های المان سیمرغ یکی از 15 شهری در کشور بودیم که به این طرح جهانی پیوستند.

زنده‌دل در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: در زمینه بحث خدمات خودرویی آمادگی شهرداری به دلیل خرید امکانات لازم به حدی بود که در زمستان سال گذشته در سریع‌ترین زمان ممکن اقدام به برف‌روبی معابر شهر کردیم.

وی تصریح کرد: زنده‌گیری سگ‌های ولگرد در شهر سرعین برای نخستین بار در سطح استان تاکیدی بر دغدغه‌های محیط زیستی شهرداری سرعین بود که امسال نیز هم در بعد زنده‌گیری سگ‌های ولگرد و هم در بعد انجام رفتارهای سازگار با محیط زیست در این شهر ادامه می‌یابد که یکی از موارد شاخص آن بحث جمع‌آوری مکانیزه زباله است که در حال حاضر در مسیرهای اصلی تثبیت شده و در سال جدید در مسیرهای فرعی توسعه پیدا می‌کند.

زنده‌دل گفت: رونمایی از سند شهر هوشمند سرعین در تهران از برنامه‌های راهبردی شهرداری در سال گذشته بود تا امسال شهرداری سرعین زیرساخت‌های لازم برای ورود به این بحث را مهیا کند.

شهردار سرعین افزود: در همین راستا باید اعلام کنم که امسال شاهد صدور الکترونیکی پروانه در شهر سرعین هستیم.

وی بیان کرد: نگاه ملی به سرعین شعار اساسی ما در مجموعه مدیریتی شهر سرعین است که با همکاری صمیمانه با اعضای شورای اسلامی شهر سرعین با تمام توان خود در راستای تحقق آن تلاش می‌کنیم.

زنده‌دل در ادامه اضافه کرد: نگاهی به تجربه موج گردشگران تابستانی در سال گذشته سبب شد در جلسه خدمات سفر شهرستان سرعین با حضور استاندار اردبیل بحث جابه‌جایی کمپ‌ها در شهر سرعین و تمرکز آنها در ورودی شهر را مطرح کنیم.

وی اظهار کرد: جمع‌آوری 100 تن زباله در چهار روز در شرایطی که زباله شهر سرعین چیزی در حدود سه تن است و حضور شبانه‌روزی پرسنل شهرداری در سطح شهر در راستای خدمت‌رسانی به مسافران نشانی بر موفقیت ما در خدمت‌رسانی به حدود 150 هزار مسافر در هر شبانه‌روز در ایام تعطیلات عید فطر سال گذشته در شهر سرعین است به طوری که در حالی که سرعین جمعیتی 5 هزار نفری دارد.

زنده‌دل با تقدیر از امام جمعه و فرماندار سرعین، مسئولان شهرستانی، اعضای شورای اسلامی شهر و پرسنل شهرداری سرعین ابراز امیدواری کرد: با همکاری همدیگر سرعین به جایگاهی که شایسته آن است، برسد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار