مدیرکل اوقاف و امور خیریه قزوین تاکید کرد
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین گفت: در دیدار مقام معظم رهبری با مسؤولان و مدیران سازمان اوقاف و امور خیریه تأکید بر ترویج دین به شیوه‌های نوین است و باید از ظرفیت فراوان وقف در حل مشکلات استفاده کرد.
کد خبر: ۲۹۸۶۳۸
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۳ 19 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، حجت‌الاسلام غلامرضا عادل در جلسه شورای اداری شهرستان البرز که صبح امروز برگزار شد با اشاره به موضوع وقف اظهار داشت: وقف موضوعی است که از دیرباز با مردمان عجین شده و یک نقش اساسی از گذشته در اجتماع دارد.

وی ادامه داد: وقف مختص دین مبین اسلام نیست بلکه در سایر ادیان هم وقف وجود دارد اما رشد و شکوفایی آن در اسلام رقم خورده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین عنوان کرد: وقف در اسلام دارای شرایط و احکامی بوده که این احکام موجب مصون ماندن آن از دست گزندها است.

عادل مطرح کرد: وقف برطرف‌کننده نیازهای جامعه از گذشته تا امروز بوده و اکنون باید سمت و سوی موقوفات به دلیل نیازهای روز جامعه همچون بهداشت و درمان، فناوری دانش، ازدواج و اشتغال سوق داده شود.

این مسؤول بیان کرد: در دیدار مقام معظم رهبری با مسؤولان و مدیران سازمان اوقاف و امور خیریه تأکید بر ترویج دین به شیوه‌های نوین است و با توجه به اینکه تمام مشکلات را دولت‌ها نمی‌توانند حل کنند، بنابراین باید از ظرفیت فراوان وقف در حل مشکلات و نیازهای روز جامعه به شیوه‌های نوین استفاده کرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین اضافه کرد: امید است با تلاش یکدیگر افق‌های نوینی را در زمینه دستیابی به وقف پویا و مثمرثمر در سطح جامعه برسیم و همچنین با تلاش هم برای رسیدن به نقاط ترسیمی گامی مؤثر برداریم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار