عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه گفت: علاوه بر پنج درصد بودجه مورد تأکید معظم له ما نیز تصویب کردیم هرسال مقدار نیم درصد به بودجه دفاعی افزوده شود و هدف از آن نیز انجام کارهای پژوهشی و زیربنایی است.
کد خبر: ۲۹۹۴۰۱
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۰ 21 September 2016
به گزارش تابناک رضوی، هاجر چنارانی با اشاره به وضعیت بودجه دفاعی کشور اظهار کرد: متأسفانه یک سری از بودجه‌های دفاعی کشور در این دولت در نظر گرفته نشده است ولی ما در مجلس شورای اسلامی با توجه به صحبت‌های مقام معظم رهبری بودجه‌های اصلی و مبنایی را در نظر گرفته‌ایم.

وی تصریح کرد: علاوه بر پنج درصد بودجه مورد تأکید معظم له ما نیز تصویب کردیم هرسال مقدار نیم درصد به بودجه دفاعی افزوده شود و هدف از آن نیز انجام کارهای پژوهشی و زیربنایی است.

نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری ایالات‌متحده آمریکا تصریح کرد: طبق آخرین نظرسنجی‌ها وضعیت دو نامزد اصلی تقریباً برابر است ولی انتخاب هیچ‌کدام از این‌ها برای ما تفاوتی ندارد.

چنارانی ادامه داد: هر دو نفر این‌ها هم سو هستند و سیاست ما در راستای مقابله با آمریکا با آمدن فرد جدیدی در این کشور تغییری نخواهد کرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه گفت: وقتی آن‌ها سیاست‌های بیش از صدساله دارند یعنی عملاً و علناً با آمدن فردی جدید هیچ تغییری در سیاست‌ها آن‌ها نیز روی نخواهد داد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار