دومین جلسه کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاران در اردبیل و با هدف حل مشکلات 10 واحد تولیدی برگزار شد.
کد خبر: ۲۹۹۶۷
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۹ 01 May 2015
به گزارش فارس، دومین جلسه کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاران در اردبیل و با هدف حل مشکلات 10 واحد تولیدی برگزار شد.

در این جلسه با حضور معاون اجتماعی و پیشگیری از جرم دادگستری استان، دادستان اردبیل، رئیس دادگاه عمومی و انقلاب اردبیل، رئیس سازمان صنایع، معادن و کشاورزی و رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی استان اردبیل در اتاق بازرگانی اردبیل برگزار شد، مشکلات واحدهای تولیدی با بانک‌های عامل مطرح شد.

در این جلسه مدیران بانک‌های ملی، تجارت، کشاورزی، سپه با همراهی مدیرعامل شهرک‌های صنعتی حضور داشته و با شنیدن سخنان صاحبان 10 واحد تولیدی و صنعتی که بیشتر آنها از پرداخت نشدن تسهیلات سرمایه در گردش و بخشوده نشدن جرایم بانکی و عدم استمهال گله‌مند بودند، خواسته‌ها و مطالباتشان را مطرح کردند.

در این جلسه مشکل 10 واحد تولیدی مطرح شد که بیشتر آنها خواستار بخشودگی جرایم، استمهال بدهی، توقف عملیات اجرایی دادرسی، آزادسازی اسناد ضمانتی، فک رهن، تقسیط‌بندی دوباره بدهی‌ها و... شدند.

در این جلسه مشکلات واحدهای تولیدی همچون روغن‌کشی شاداب رشد مغان، مزرعه پرورش ماهی هیر، شرکت بهشت خلخال، شرکت قیر گستر آسیا، تعاونی مرغداری گوشتی ایثارگران، پرواربندی گوساله، شرکت گل پردام گرمی، دامداری خانی، واحد آذروش مغان، صنایع غذایی پماد و یک واحد تولیدی شخصی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی استان اردبیل در این جلسه گفت: ما در قالب کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاران تلاشمان بر این است تا بتوانیم موانع پیش روی تولیدکنندگان، صاحبان صنایع و واحدهای تولیدی را برطرف کنیم.

حسین پیرمؤذن افزود: ما در قالب این کمیته پرونده‌های متعدد سرمایه‌گذاران، تولیدکنندگان و صاحبان صنایع را که اغلب با بانک‌ها مشکلاتی دارند، بررسی کرده و تلاشمان بر این است تا موانع و مشکلات یکی پس از دیگری برطرف شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار