همزمان با هفته دفاع مقدس یادواره 142 شهید شهریور و مهرماه قزوین و حومه برگزار شد.
کد خبر: ۳۰۰۲۶۵
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۴ 22 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، یادواره 142 شهید شهریور و مهرماه قزوین و حومه در حسینیه امامزاده حسین(ع) شهر قزوین عصر امروز با حضور مسؤولان استانی و مردم شهیدپرور استان قزوین برگزار شد.

در این یادواره، یاد و خاطره‌ شهدای عملیات پیروزمند ثامن‌الائمه(ع)، شکست حصر آبادان، شهدای مکه و 142 شهید شهریور و مهر ماه قزوین و حومه گرامی داشته ‌شد.

همچنین 131 تن از والدین شهدا که طی شهریور و مهرماه سال‌های گذشته دارفانی را وداع گفته و به فرزندان شهیدشان پیوستند، یاد و خاطره آنان همزمان با این یادواره گرامی داشته شد.

امام جمعه شهر آبیک در این یادواره اظهار داشت: شهدای هشت سال دفاع مقدس شجاعانه در برابر دشمنان ایستادگی کردند تا بتوانند از مرز و بوم کشور دفاع کنند.

حجت‌الاسلام سید ابوتراب موسوی‌موینی عنوان کرد: شهیدان بزرگ‌ترین سرمایه خود را که جانشان بود، فدای انقلاب اسلامی کردند.

وی با بیان اینکه زحمات شهدا و ایثارگران قابل توصیف نیست، خاطرنشان کرد: با هیچ قلم، زبان و بیانی نمی‌توان رشادت‌ها و ایثارگری‌هایی که آن‌ها در طول جنگ تحمیلی انجام داده‌اند، وصف کرد.

امام جمعه شهر آبیک با بیان اینکه مادران شهدا هم در طول هشت سال دفاع مقدس صبر و استقامت کردند، بیان کرد: رشادت‌های مادران شهدا نزد خداوند اجر و پاداش دارد و به آن‌ها اعطا می‌شود.

موسوی‌موینی با بیان اینکه تبعیت از ولایت‌‌ فقیه از مهم‌ترین وی‍ژگی‌های شهدا بود، مطرح کرد: امروز هم وظیفه آحاد جامعه است که از ولایت‌ فقیه پیروی کنند تا انقلاب اسلامی از گزند دشمنان در امان بماند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار