سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: هرچه در مسأله دفاع مقدّس بیشتر ورود پیدا کنیم، بیشتر با اسلام عملی آشنا خواهیم شد، یعنی رزمندگان اسلام، آنچه در کتاب‌ها خوانده‌ایم را عملی کردند.
کد خبر: ۳۰۰۴۹۹
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۷ 23 September 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌اکبر میرزایی در حاشیه بازدید از نمایشگاه هفته دفاع مقدس  با بیان اینکه دفاع مقدس، تجلّی‌گاه اسلام عملی است، اظهار کرد: اگر بخواهیم راجع به دفاع مقدس تحلیل جامعی داشته باشیم، باید بگوئیم که دفاع مقدس، تصویری از اسلام عملی و تمام شعائری است که در قرآن و روایات دیده و خوانده‌ایم.
 
وی افزود: بنابراین هرچه در مسأله دفاع مقدّس بیشتر ورود پیدا کنیم، بیشتر با اسلام عملی آشنا خواهیم شد، یعنی رزمندگان اسلام، آن‌چه در کتاب‌ها خوانده‌ایم را عملی کردند.
 
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: در روایتی از نبی مکرم اسلام(ص) داریم که محبوب‌ترین کارها نزد خدا، سه چیز است؛ نماز اوّل وقت، احترام به پدر و مادر و جهاد در راه خدا، زیرا این سه کار زیربنای تحوّل اجتماعی و فرهنگی در عرصه معنوی است و رزمندگان اسلام محبوب‌ترین کار نزد خدا را به منصه ظهور رساندند.
 
میرزایی ادامه داد: دفاع مقدس یک هدیه الهی است که باید قدردان آن باشیم و می‌بایست در انتقال صحیح ارزش‌های آن به نسل‌های آینده تلاش کنیم چراکه درس‌هایی چون مقاومت و ایستادگی در آن نهفته است.
 
وی خاطرنشان ساخت: جوانان ما در 8 سال دفاع مقدس نشان دادند که در راه دفاع از میهن حاضر هستند جان خود را در این راه نثار کنند و این موضوع در اسلام از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
 
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان در پایان تصریح کرد: دفاع مقدس برکات بسیار زیادی برای این کشور داشت و بحمدالله امروز توسط جوانان این مرز و بوم در بخش صنایع دفاعی به خودکفایی رسیده‌ایم و حتی در زمره کشورهای صادرکننده این محصولات قرار داریم.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار