در جلسه شورای شهر عنوان شد:
رئیس شورای شهر بجنورد از رئیس کمیسیون عمران خواست تا مکان جدید دوشنبه بازار به طور کامل آماده سازی شود.
کد خبر: ۳۰۱۲۹۸
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۷ 25 September 2016
رئیس شورای شهر بجنورد از رئیس کمیسیون عمران خواست تا مکان جدید دوشنبه بازار به طور کامل آماده سازی شود. 
«حسین پیلتن» در جلسه عصر روز گذشته شورای شهر بجنورد با اشاره به این که مکان قبلی دوشنبه بازار را  تأمین اجتماعی تحویل گرفته و تخریب کرده است گفت: برای استقرار دوشنبه بازار ٥٠ متر بالاتر  از محل قبلی، مکان جدیدی در نظر گرفته شده است تا  فروشندگان دوره گرد و غرفه داران ساماندهی شوند و این مکان باید به طور کامل آماده شود و کار موقتی صورت نگیرد بلکه غرفه های مناسب، سرویس بهداشتی مناسب و پارکینگ برای آن پیش بینی شود.
«فیروزه» عضو شورای شهر هم در نطق پیش از دستور خود درباره اجرای طرح ممیزی املاک گفت: آن چه قبل از اجرای این طرح گفته شد یا در بنرهای تبلیغاتی آن آمد چیزی نبود که از این طرح انتظار می رفت و به دلیل وجود همین مغایرت ها و به واسطه عملکرد ناصحیح اجرای این طرح، تعداد مراجعه کنندگان به شورای شهر زیاد شده است زیرا در این طرح، علاوه بر عوارض امسال،  برای عوارض سال های گذشته که توسط شهروندان پرداخت شده و فیش آن را در دست دارند دوباره فیش صادر شده است و بدهکار شده اند. 
وی اضافه کرد: باید با مردم رو راست باشید زیرا در ابتدا به مردم اعلام شد این طرح فقط برای آمار جمعیتی به منظور طرح عمود سازی و ایجاد دفاتر مجازی در شهرداری است در حالی که طرح ممیزی چنین چیزی نیست و فلسفه اجرای این طرح به دست آوردن مغایرت های پروانه ساخت با آن چه ساخته شده، است و به نوعی درآمد شهرداری در پی آن دنبال می شود و وظیفه شهرداری هم این است که به دنبال کسب درآمدهای خود باشد.
به گزارش خبرنگار ما، در این جلسه، اساسنامه کمیته جوانان شورای شهر در صحن علنی شورا مورد تصویب قرار گرفت. در این جلسه همچنین اختصاص زمین برای احداث گود کشتی با چوخه با حفظ مالکیت شهرداری موافقت و مقرر شد تا استعلام های لازم برای نداشتن معارض از سوی شهرداری انجام شود. محل گود کشتی در حاشیه دوبرار است./روزنامه خراسان شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار