نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی گفت: بهترین تعبیری که می توانم برای فرزندان استثنایی به کار برم، رسولان آسمانی است، رسولانی که به زیباترین شکل، کلام خداوند را تلاوت و مفهوم آیات خدا را برای ما بیان می کنند.
کد خبر: ۳۰۱۳۱۱
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۱ 25 September 2016
به گزارش تابناک یزد،سید ابوالفضل موسوی بیوکی در جمع دانش آموزان مدرسه استثنایی یزد افزود: خداوند چنین فرزندان آسمانی را برای آزمایش به شما هدیه داده است، امیدوارم همه سختی های این مسیر را به جان بخرید، زیرا ضمن شکوفا کردن استعدادهای آنها، رسولانی را پرورش می دهید که مایه درس و حرکت دیگران می شوند.
وی همچنین از دانش آموزان استثنایی خواست محدودیت ها را نپذیرند و بیش از پیش برای بروز استعدادهایشان تلاش کنند.
نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از خداوند میخواهم به زندگی مربیان مدارس استثنایی برکت دهد تا بتوانند رسالت سنگین خود را با موفقیت انجام دهند و رسولان آسمانی جامعه را با انگیزه، عشق و محبت پرورش دهند.
موسوی ادامه داد: همه ما در مسیر زندگی برای برخی کارها انتخاب می شویم، مربیان و مدیران مدارس استثنایی هم برای مسئولیتی بزرگ انتخاب شده اند و باید رسولان آسمانی جامعه را پرورش دهند.
وی خاطرنشان کرد: همانطور که این رسولان زنده اند، شهیدان هم در میان ما حاضر و ناظر هستند، ایمان دارم از کار خیر مربیان آگاهند و خداوند اجر عمل خیر آنها را می دهد.
در پایان این مراسم با حضور مدیرکل و معاونین آموزش و پرورش استان یزد از دانش آموزان استثنایی برتر یزد تجلیل شد.
همچنین در مراسم دیگری که با حضور نماینده ولی فقیه در استان یزد، نماینده یزد و اشکذر ، فرمانده سپاه الغدیر یزد، مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد و مدیرکل بنیاد شهید استان یزد در مدرسه شاهد آقا برگزار شد، از دانش آموزان برتر شاهد یزد تقدیر شد.
نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی نخستین روز سال تحصیلی را میهمان دانش آموزان مدرسه شاهد آقا و مدرسه استثنایی شفق بود.
227 هزار و 140 دانش آموز استان یزد روز شنبه /سوم مهرماه / با حضور در مدارس و کلاس های درس، سال تحصیلی جدید را آغاز کردند که از این تعداد 115 هزار و 350 نفر پسر و بقیه دختر هستند که در 9 هزار و 327 کلاس درس و یکهزار و 928 واحد آموزشی تحصیل خواهند کرد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار