معاون سیاسی فرماندار بندرعباس خواستار برخورد با خودروهای گاز سوز غیر استاندارد شد.
کد خبر: ۳۰۲۶۹۱
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۷ 27 September 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، جلسه ساماندهی سیلندر گاز خانگی به ریاست علی نیکویی معاون سیاسی فرماندار بندرعباس برگزار شد.
 
معاون سیاسی فرماندار بندرعباس خواستار تقویت نظارت بر توزیع گاز مایع در این شهرستان شد و بیان داشت: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که متصدیان امر توزیع سیلندر گاز را در درب منازل و با قیمت مصوب تحویل شهروندان دهند.
 
علی نیکویی در ادامه خاطرنشان شد: نهادینه کردن اشتراک و رضایت مردم از شیوه خدمات‌دهی به مشترکین گاز، توزیع سیلندر در سطح شهر به شیوه فعلی مطلوب نیست و باید مردم براحتی درب خانه خود سیلندر گاز را تحویل بگیرند.
 
این مسؤول در خصوص ساماندهی سیلندرهای گاز نیز گفت: شرکت توزیع‌کننده سیلندر گاز با تبلیغات گسترده در سطح شهر بندرعباس، اقدام به اشتراک‌گیری کنند و پس از تماس مشترک، سیلندر گاز را به مشترکان خود برسانند.
 
وی در ادامه تصریح کرد: اقداماتی نظیر صدور کارت اشتراک می‌تواند به بهبود توزیع گاز مایع در شهرستان بندرعباس کمک کند تا شهروندان در این زمینه دغدغه و مشکلی نداشته باشند.
 
نیکویی در پایان جلسه با بیان اینکه از توقف خودروها در جایگاه‌های عرضه سیلندر گاز خانگی برای سوختگیری و تردد آنها در سطح شهر به‌دلیل خطراتی که برای رانندگان و شهروندان دارد، تاکید کرد: پلیس بایستی از توقف این خودروها برای سوختگیری جلوگیری کند و نیروهای پلیس بایستی در اماکن عرضه سیلندر گاز و نقاطی که خوروهای گازسوز اقدام به تخلیه گاز خانگی به داخل مخازن خود می‌کنند گشت‌زنی و با متخلفین به‌شدت برخورد کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار