کد خبر: ۳۰۴۳۷۲
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۷ 30 September 2016


مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز از حمایت ویژه این اداره کل از دو ورزشکار البرزی حاضر در مسابقات پارالمپیک ریو خبر داد.

امیر غفرانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: وزارت ورزش و جوانان برنامه‌های کاری خود را در سه بخش کلی جوانان، ورزش همگانی و ورزش حرفه‌ای و قهرمانی متمرکز کرده است.

وی افزود: این برنامه‌ها به صورت مدون و زمان‌بندی‌شده در استان‌های مختلف از جمله استان البرز پیگیری می‌شود و خوشبختانه طی سه سال گذشته شاهد دستاوردهای خوب طرح‌های اجراشده بودیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز تصریح کرد: استان البرز امسال در مسابقات مهم و حساس المپیک و پارالمپیک ریو 2016 در مجموع هشت ورزشکار را راهی مسابقات کرد که در میان آنها دو ورزشکار پارالمپیک عضو تیم ملی والیبال نشسته کشورمان، نقش بسیار مهمی در موفقیت این تیم داشتند.

غفرانی گفت: حضور مهرزاد مهروان و ابوالفضل اولیایی در تیم ملی والیبال نشسته و همچنین شهرام محمودی در تیم ملی والیبال کشورمان نشان‌دهنده استعداد و ظرفیت‌های بسیار خوب والیبال در استان البرز است.

وی بیان داشت: بنابراین باید برنامه‌ریزی ویژه‌ای برای توسعه والیبال در استان البرز داشته باشیم و خوشبختانه گام‌های خوبی در این زمینه برداشته شده است و به زودی البرز جایگاه واقعی خود را در والیبال کشورمان به دست می‌آورد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز افزود: در میان تمام ورزشکاران البرزی حاضر در مسابقات ریو 2016، حضور دو ورزشکار این استان در مسابقات پارالمپیک از اهمیت بسیار زیادی برخوردار بوده و با توجه به درخشش آنها، برنامه‌ ویژه حمایتی برای آقایان اولیایی و مهروان در دستور کار داریم.

غفرانی گفت: این حمایت‌ها با دو هدف اصلی انجام می‌شود که عبارت است از تداوم حضور آنها در ورزش قهرمانی و همچنین استفاده از تجربیات گران‌قدر و ارزشمند آنها برای انتقال به نسل جوان و نوجوان است.

وی اظهار داشت: پس از بازگشت تیم ملی والیبال نشسته کشورمان به میهن اسلامی، به همراه تعدادی از مسؤولان و مدیران ورزشی با این دو ورزشکار دیدار کرده و ضمن تقدیر از تلاش‌های بسیار ارزشمند آنها، برنامه‌هایی را برای آینده پیش‌بینی کردیم که به زودی اجرایی می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار