فرمانده انتظامی سیروان صبح شنبه در صبحگاه مشترک گفت : نزاع فردی در شهرستان سیروان نسبت به سال گذشته 30 درصد کاهش یافته است.
کد خبر: ۳۰۴۶۱۰
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۹ 01 October 2016
به گزارش تابناک ایلام ؛ سرهنگ ابوالقاسم ایمانپور، فرمانده انتظامی سیروان صبح شنبه در صبحگاه مشترک با اشاره به شعار هفته ناجا " همه با هم برای امنیت و آرامش" گفت: امنیتی که همه مردم در آن سهیم باشند پایدار و فراگیر است.

 این مسئول نظامی با بیان اینکه آمار سرقت شش ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته در شهرستان سیروان 40 درصد کاهش یافته است، اظهار کرد: با پیگیری ها و تلاش نیروهای انتظامی 90 درصد سرقت های شهرستان کشف شده اند.

 وی بیان کرد: کشفیات مواد مخدر نسبت به مدت مشابه سال گذشته چندین برابری افزایش یافته و در این مدت تمام تلاش خود را برای ناامن کردن منطقه برای سوداگران مرگ انجام داده ایم.

 فرمانده انتظامی سیروان از افزایش صد در صدی کشف سلاح های غیرمجاز خبر داد و افزود: پلیس با مجرمین و هنجارشکنان به شدت برخورد خواهد کرد.


 وی با اشاره به آمار تلفات و مجروحات حوادث جاده ای شهرستان گفت: تعداد کشته شدگان در جاده های سیروان طی مدت یادشده، 60 درصد کاهش داشته است و از طرفی تعداد مجروحان حوادث جاده ای نیز 5 درصد کاهش داشته است.

 ایمانپور یکی از اقدامات خوب نیروی انتظامی شهرستان را جمع آوری چادرهای بین راهی عنوان کرد و گفت: چادرهای بین راهی (از سه راهی کارزان تا تونل آزادی) که تحت عنوان قهوه خانه و کبابی های بین راهی فعالیت داشتند به یک معظل اجتماعی برای شهرستان تبدیل شده بوند که الحمدالله با تدابیر نیروهای انتظامی بدون هیچگونه درگیری و مشکلی جمع آوری شدند.

 وی با اشاره به برنامه های هفته ناجا در شهرستان سیروان عنوان کرد: اعزام تیم های پزشکی به روستای محروم برآفتاب مله ماران، دیدار با خانواده شهدا، غبارروبی مزار شهدا، پیام مهر، همایش موتورسواران قانونمند، بازدید دانش آموزان از چرخه کار کلانتری و همایش ریش سفیدان شهرستان از جمله برنامه های این هفته خواهد بود./م

 
 
منبع:سیروان نوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار