شهردار قوچان گفت: شهرداری قوچان از ادارات و نهادهای دولتی بیش از ۲۸ میلیارد تومان مطالبه دارد.
کد خبر: ۳۰۵۲۳۸
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۷ 02 October 2016
به گزارش تابناک رضوی، عباس کاظمی اظهار کرد: شهرستان قوچان ورودی خراسان رضوی است که سالیانه بیش از 18 میلیون زائر از آن عبور می کنند، با توجه به ضرورت خدمات دهی مناسب و جذب مسافرین در جهت توسعه اقتصاد شهری، طرح ساماندهی ورودی و خروجی این شهرستان در دستور کار شورا و شهرداری قرار گرفته و در حال اجراست.

وی با بیان اینکه اجرای طرح انتقال مشاغل آلاینده به شهرک تلاشگران نیازمند ایجاد زیرساخت‌های مناسب است بیان داشت: انتقال مشاغل آلاینده بدون ایجاد زیرساخت‌های لازم و ایجاد مکان‌های دسترسی آسان برای شهروندان غیرممکن است در همین راستا ضمن ایجاد اصلاحاتی در شهرک تلاشگران قوچان سه نقطه در مکان‌های مختلف شهرستان جهت ایجاد شهرک‌ در نظر گرفته شده که مراحل اجرایی ان در دست اقدام است.

شهردار قوچان  در مورد حاشیه بلوار امام رضا(ع) قوچان نیز افزود: با مذاکراتی که با صاحبان مشاغل الاینده در حاشیه این بلوار داشته‌ایم قرار بر بهسازی مناسب این مکان توسط شهرداری و تغییر شغل و یا انتقال آنها شده، ضمن اینکه بعد از این پروانه فعالیت دائم برای هیچ یک از آنها مورد تایید شهرداری قرار نخواهد گرفت و پروانه‌های فعلی نیز به صورت موقت یکساله صادر می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در راستای حفظ و نگهداری بزرگترین قرآن جهان اسلام و تکریم و تجلیل از زحمات استاد اسماعیلی کاتب برجسته آن، طرح ایجاد دروازه قرآن و موزه قرانی در  حاشیه بلوار امام رضا(ع) جنب ایستگاه آتش نشانی شماره سه قوچان مصوب شده است.

کاظمی گفت: در سال جاری بودجه شهرداری قوچان 25 میلیارد تومان مصوب شده که تاکنون در شش ماهه نخست سال در حدود 43.3 آن محقق شده است.

وی با اشاره به طلب بیش از 28 میلیاردی شهرداری قوچان از ادارات دولتی بیان داشت: براساس محاسبات انجام شده در سال 88 و براساس رای صادره کمیسیون‌های ماده 10 و 77 ادارات قوچان بیش از 8 میلیارد تومان به شهرداری  قوچان بدهکار هستند که این رقم در حال حاضر به 28 میلیارد تومان رسیده که ضرورت دارد با توجه به آمادگی شهرداری قوچان در جهت  هرگونه همکاری از جمله تهاتر زمین مسئولان مربوطه در جهت پرداخت آن توجه کافی را داشته باشند تا شهرداری نیز بتواند وظایف خود رادر ارائه بهتر خدمات به انجام برساند.
 
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار