عضو شورای شهر دلگشا گفت: یکی از اولویت های شورای شهر ایجاد یک منبع درآمدی پایدار برای تامین هزینه های شهرداری است.
کد خبر: ۳۰۵۲۶۷
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۵ 02 October 2016
عضو شورای شهر دلگشا گفت: یکی از اولویت های شورای شهر ایجاد یک منبع درآمدی پایدار برای تامین هزینه های شهرداری است.
به گزارش تابناک ایلام،اکرام حاجی بیگی" عضو شورای شهر دلگشا گفت : در سه سال گذشته با ایجاد شهداری روند توسعه و عمران شهر دلگشا سرعت گرفته و از نظر زیبا سازی شهری متحول شده است.
وی اظهار کرد: یکی از مسائل و مشکلات شهرداری دلگشا نبود یک منبع درآمدی مستقل و پایدار است که در این راستا پیگیرها و رایزنی های در سطح شهرستان و استان ایلام برای حل این مشکل صورت گرفته است.
عضو شورای شهر دلگشا  یادآور شد: با متکی بودن صرف به اعتبارات تملک داریی ها و عوارض ساختمانی نمی توان شاهد تحول جدی در سطح شهر بود.
حاجی بیگی با اشاره به اقدام های انجام گرفته در سه سال گذشته در این شهر گفت: بهره برداری از طرح ساماندهی ورودی شهر با احداث بلوار، احداث میادین تدبیر و امید و ایجاد مبلمان شهری با بیش از 10 میلیارد ریال برجسته ترین این اقدام های شهرداری دلگشا است.
وی افزود: احداث پارک، سیلبند، آسفالت خیابان ها و کوچه ها، ایجاد فضای سبز از دیگر طرح های است که در سه سال گذشته موجب تغییر چهره و بافت شهری این شهر شده است.
عضو شورای شهر دلگشا از رشد نسبی اعتبارات عمرانی در سال جاری خبر داد و اضافه کرد: برای خدمات دهی به مردم و زیبا سازی فضای شهری از هیچ کوششی فرو گذار نخواهیم کرد. 
 
منبع:ملکشاهی خبر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار