باید دید اول تکلیف گذر معلق هنر شیراز در کشمکش های بین شهرداری و اداره فرهنگ و ارشاد چه میشود تا بعد برای آن تدارک برنامه های چند ماهه بگیرند.
کد خبر: ۳۰۶۴
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۳ 05 February 2015

معاون فرهنگی و اموراجتماعی شهرداری شیراز گفت: برنامه‌ریزی‌های لازم برای اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری فاخر هشت ماهه، در محدوده گذر حافظیه انجام می‌شود. محمد فرخ‌زاده گفت: این اقدام با هدف بهره‌بردن از ظرفیت‌های دستگاه‌های مختلف و ساماندهی برنامه‌های تاثیرگذار فرهنگی در محدوده گذر حافظیه انجام می‌شود.

فرخ‌زاده با اشاره به اینکه گذر حافظیه از محدود اماکن بین‌المللی و جاذب از نگاه گردشگران داخلی و خارجی است، توضیح داد: برنامه‌های مورد نظر شامل تمامی برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی، گردشگری، تفریحی و نمایشگاهی است که از ۱۵ اسفندماه امسال تا ۱۵ آبان ماه سال آینده در این محدوده اجرایی خواهد شد.

معاون فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری شیراز، با اشاره به مزیت آب و هوایی بسیار مطلوب در بازه زمانی یاد شده، ‌ گفت: با ارسال نامه‌ای از دستگاه‌های متقاضی درخواست کرده‌ایم تا درصورت تمایل به برگزاری برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی، تفریحی و نمایشگاهی در بازه زمانی یاد شده، زمان و نوع برنامه و تاریخ مد نظر را به این معاونت اعلام کنند.

فرخ‌زاده با بیان اینکه شهرداری شیراز هیچگونه دخل و تصرفی در برگزاری برنامه‌ها نخواهد داشت، خاطرنشان کرد: شهرداری، بر اساس برنامه‌ریزی‌ها و مصوبات، صرفا وظیفه هماهنگی بین دستگاه‌ها برای اجرای برنامه و فرآیند مدیریت کلی بر گذر حافظیه را با هماهنگی دستگاه‌های ذیصلاح بر عهده خواهد داشت و تمامی برنامه‌ریزی‌ها، اجرا و بازخورد برنامه‌ها در زمان تعیین شده بر عهده دستگاه متقاضی است.

حال باید دید اول تکلیف گذر معلق هنر شیراز در کشمکش های بین شهرداری و اداره فرهنگ و ارشاد چه میشود تا بعد برای آن تدارک برنامه های چند ماهه بگیرند.

مدتیست که شهرداری یک لاین از گذر هنر را برای عبور و مرور وسایل نقلیه باز کرده است ومدعیست که به خواست مردم و کسبه این کار را کرده است اما شنیده شده است که دلبلی غیر ازین دارد و ظاهرا اختلافاتی بین شهرداری و اداره ارشاد در این زمینه وجود دارد.

شاید هم برنامه های وعده داده شده از سوی ارشاد قرار است بصورت مشترک با وسایل نقلیه اجرا شود!

به امید برچیده شدن دشواری ها (اگر خدا بخواهد)

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار