کد خبر: ۳۰۶۹۸۰
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۰۱:۰۹ 05 October 2016
تابناک - مسئولیت تیم فوتبال سپیدرود رشت به هیات فوتبال استان گیلان واگذار شد.

مسئول روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان روز سه شنبه گفت: از سوی اداره کل ورزش و جوانان گیلان به هیات فوتبال این استان ، مسئولیت تیم فوتبال سپیدرود رشت به این هیات واگذار شد.
 
علیرضا وهابی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا فزود : طی نامه ای از سوی مسعود رهنما مدیر کل ورزش و جوانان استان گیلان، مسئولیت تیم فوتبال باشگاه سپیدرود رشت تا انتخاب افراد واجد شرایط برای تیمداری این باشگاه ، به هیات فوتبال گیلان واگذار شد.
 
وی اظهار کرد : در بخشی از این نامه آمده است ، با توجه به مشکلات پدید آمده در تیم فوتبال باشگاه سپیدرود رشت علیرغم موقعیت مناسب در جدول مسابقات لیگ دسته اول فوتبال جام آزادگان ، دچار بحران و عدم تمرین و حضور در مسابقات شده و بر اساس نامه شماره 927 مورخ هفتم مهر ماه 95 مدیر عامل باشگاه و همچنین مکاتبه اعضاء و کادر فنی تیم ، عدم توانایی مدیر عامل و مسئولین فعلی باشگاه محرز شده است .
لذا شایسته است بر اساس بند 26 مجوز صدور پروانه بند 4-3 قرارداد فی مابین مقدمات واگذاری امتیاز حضور این تیم پر مخاطب در لیگ دسته یک فوتبال کشور را به عنوان نماینده تام الاختیار اینجانب به افراد واجد شرایط فراهم نمایید.
وی ادامه داد : امیدواریم که هر چه سریع تر شرایط مدیریت باشگاه سپیدرود رشت مشخص شود تا تیم فوتبال سپیدورد که دارای طرفداران زیادی نیز می باشد ، همچنان با قدرت در رقابت های لیگ دسته اول کشور حضور یابد.
محمد پورمحسن مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت به دلیل مشکلات موجود از سمت خود کناره گیری کرد و تیم فوتبال سپیدرود نیز به دلیل اعتراض بازیکنان این تیم و حاضرنشدن سر تمرینات ، در مرحله دوم مسابقات جام حذفی کشور مقابل تیم شهرداری فومن حاضر نشد و از این رقابت ها کناره گیری کرد.
تیم فوتبال سپیدرود رشت هم اکنون در رقابت های لیگ دسته اول کشور با انجام هشت مسابقه و کسب 17 امتیاز در مکان سوم جدول رده بندی قرار دارد.
در رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان ، 20 تیم حضور دارند که به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت می پردازند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار