علی سخاوتی پور :
رییس کمیته امداد شهرستان اسفراین گفت: هم اکنون بیش از ۵۰۰ یتیم تحت حمایت این نهاد قرار دارند که توسط یک هزار و ۸۰۰ حامی حمایت می‌شوند.
کد خبر: ۳۰۷۸۷۷
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۸ 06 October 2016
علی سخاوتی پور در گفت و گو با خبرنگار تابناک خراسان شمالی کمک‌های حامیان در قالب طرح اکرام ایتام را نیز بیش از پنج میلیارد ریال اعلام کرد و اظهار کرد: بیش از دو میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال آن به‌صورت نقدی و باقی‌مانده در قالب کالاهای اساسی به ایتام تحت حمایت این نهاد اهداشده است .
 وی با اشاره به راه‌اندازی پرداخت آنی کمک‌ها از طریق وبگاه‌ها اینترنتی هم گفت: با توجه به‌ضرورت کاهش هزینه‌ها و افزایش سرعت جمع‌آوری کمک‌های مردمی، کمیته امداد سامانه آنی نیکوکاری را برای این شهرستان راه‌اندازی کرده است.
سخاوتی پور افزود: در سامانه آنی پرداخت نیکوکاری با شماره‌گیری # ۰۵۸۱ *۸۸۷۷* از طریق تلفن همراه امکان واریز مستقیم وجوه و کمک‌های مردمی به‌حساب کمیته امداد شهرستان اسفراین میسر شده است.
رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) اسفراین گفت: خیران و مردم نیکوکار در این سامانه می‌توانند در پرداخت‌های نقدی، غیر نقدی، صدقات و طرح‌های ویژه کمیته امداد همچون هم‌سفره، شوق زیارت، جشن عاطفه‌ها، جشن نیکوکاری مشارکت و نسبت به پرداخت کمک‌های خود اقدام کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار