استاندار اردبیل از اجرای 100 پروژه پیشران و تحول‌آفرین در حوزه اشتغال و کارآفرینی در استان اردبیل خبر داد.
کد خبر: ۳۰۸۰۲۹
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۰ 06 October 2016

به گزارش تابناک اردبیل، مجید خدابخش در جلسه شورای اشتغال استان اردبیل اظهار کرد: با توجه به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام اقتصاد مقاومتی باید تمام تلاشمان را انجام دهیم تا تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی به معنای واقعی عملیاتی شده و زمینه خروج از رکود فراهم آید.

وی از اجرای 100 پروژه پیشران و تحول‌آفرین در حوزه اشتغال و کارآفرینی در استان اردبیل خبر داد.

استاندار اردبیل با بیان اینکه در سال‌جاری تمام سعی و تلاش مسؤولان و مدیران استان بر این بوده تا برای واحدهای تولیدی و صنعتی با پرداخت تسهیلات ویژه فرصت فعالیت مجدد را فراهم کنند، تصریح کرد:‌ در استان اردبیل حرکت‌های خوبی برای رونق‌بخشی به واحدهای تولیدی و صنعتی آغاز شده به طوری که پرداخت بیش از 100 میلیارد تومان اعتبار در بخش صنعت و 64 میلیارد تومان اعتبار در بخش طرح‌های کشاورزی از جمله اقدامات خوب بانک‌ها در رونق‌بخشی به فضای کسب و کار و رونق اقتصادی بوده است.

خدابخش گفت: ما به صورت مرتب فعالیت مجدد واحدهای تولیدی و خروج از رکود را پیگیری می‌کنیم که امیدواریم با شرایطی که دولت خدمتگزار برای برخورداری صاحبان واحدهای تولیدی به شرایط ویژه در رونق‌بخشی به اقتصاد متحول استان فراهم کردند، بتوان بیش از هر زمان دیگر شاهد انجام فعالیت‌های چشمگیر در این حوزه بود.

رئیس شورای اشتغال استان با یادآوری اینکه 100 پروژه پیشران با رویکرد توسعه استان پیش‌بینی شده است، افزود: ‌با بهره‌برداری از این پروژه که با پیشرفت‌های متفاوتی در حال احداث است، امیدواریم زمینه خوبی برای اشتغال مولد فراهم آید که البته اشتغال واحدهای کوچک و خانگی نیز جز برنامه‌ریزی‌ها و هدف‌گذاری‌های اصلی است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: دولت در سال‌جاری و در تبعیت و لبیک به فرمان مقام معظم رهبری در تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی رونق‌بخشی به بیش از یک‌هزار و 500 واحد تولیدی را در دستور کار قرار داده و در استان اردبیل نیز همین رویکرد با هدف‌گذاری‌های مناسب و مشخص در حال انجام است.

خدابخش از جوانان جویای کار خواست تا به فکر اشتغال از طریق بخش خصوصی و پرداخت تسهیلات اشتغالزا برای کارآفرینان باشند چرا که ظرفیت اشتغال دولتی محدود است و به هیچ وجه پاسخگوی نیاز آنها نیست.

وی اضافه کرد: ما تمام تلاشمان را انجام می‌دهیم تا زمینه و فرصت اشتغال بیشتر برای جوانان فراهم آید که در این راستا قطعاً جذب سرمایه‌گذاری‌های جدید می‌تواند راهگشا باشد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار