کد خبر: ۳۰۸۳۸۶
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۰ 08 October 2016
سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران گفت: برنامه 90 کار بزرگ تیم نفت گچساران در حذف استقلال خوزستان را ندید.

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، نخستین نشست خبری مشترک سرمربیان تیم‌های باشگاهی نفت و گاز گچساران با اصحاب رسانه برگزار شد.

 سرمربیان تیم‌های واترپلو، فوتبال بزرگسالان، فوتبال نوجوانان، هندبال آقایان و بانوان، تنیس روی میز نوجوانان به سؤالات اصحاب رسانه این شهرستان پاسخ دادند.

داریوش یزدی سرمربی نفت و گاز گچساران که این روزها در لیگ و جام حذفی نتایج خوبی گرفته درباره دلیل انتخاب کردن نفت گچساران برای مربیگری گفت: از آنجا که من اصالتا فرزند مسجدسلیمان هستم و به همین دلیل که شهرهای قدیمی گچساران و مسجدسلیمان شباهت‌های بسیاری چه از نظر فرهنگی و چه بافت شهری دارند و دیگری نزدیک بودن خصوصیات اخلاقی مردم این دو شهر، با وجود اینکه چندین پیشنهاد سرمربیگری در لیگ یک و حتی پیشنهاد مربیگری در لیگ برتر را داشتم، ولی گچساران را برای ادامه کارم انتخاب کردم.

یزدی ادامه داد: زنده بودن فوتبال در این شهر، صداقت و تفکر مدیریت باشگاه از دیگر عواملی بود که باعث شد امروز من بر روی نیمکت نفت و گاز گچساران بنشینم.

وی با بیان در شهر گچساران و استان کهگیلویه و بویراحمد استعداد‌های فراوانی در رشته‌های مختلف به خصوص فوتبال وجود دارد اظهار کرد: یکی دیگر از اهداف من به عنوان سرمربی در نفت گچساران در فصل جدید شناسایی این استعدادهای نهفته در این شهرستان و استان است.

بازیکن اسبق تیم استقلال تهران و تیم ملی با اشاره به روند آماده‌سازی تیم فوتبال نفت گچساران افزود: شروع کار ما از 22 تیرماه آغاز شد و البته برنامه‌ریزی‌ها از یک ماه قبل از آن انجام شده بود.

یزدی عنوان کرد: در همان روزهای اول از 70 نفر تست گرفتیم که موفق شدیم چند بازیکن مستعد را جذب کنیم تا به جمع ما اضافه شوند.

این مربی اظهار داشت: از تاریخ 28 تیرماه اردوهای از قبل تعین شده ما استارت زده شد و خدا را شکر اولین اردوی ما در تهران به خوبی برگزار شد و بعد از آن نیز چند اردوی دیگر برگزار کردیم تا تیم به مرز آمادگی برسد.

وی عنوان کرد: در مدت 86 روزی که ما در خدمت شما بودیم، بیش از 120 جلسه تمرینی داشتیم و کارهای تاکتیکی و گروهی را مرور کردیم.

سرمربی نفت و گاز گچساران افزود: از تاریخ نهم شهریورماه کار خود در لیگ دسته دوم را شروع کردیم و توانستیم تیم کیمیا فرایند تهران را بدون حضور تماشاگران و هواداران با نتیجه پرگل 5 بر صفر شکست دهیم.

داریوش یزدی با انتقاد از اضافه شدن یک تیم در هفته سوم مسابقات به لیگ دو اظهار کرد: در هفته دوم به دلیل بدسلیقگی فدراسیون و تصمیم نادرست آنها یک تیم به گروه ما اضافه شد و به یکباره بازی دوم ما در لیگ دسته دو بعد از یک ماه برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: مصاحبه‌های مربیان و مدیران در لیگ نیز نتوانست مانع حضور این تیم در لیگ شود و این چیزی است که همیشه در فوتبال ما وجود داشته است.

یزدی با بیان اینکه شرایط ادامه کار در چنین وضعیتی برای مربی و بازیکنان سخت‌تر می‌شود خاطرنشان ساخت: با توجه به نزدیکی و شناختی که از اهواز داشتیم، اردوی خوبی را در اهواز برگزار کردیم و با بازی‌های دوستانه که در اهواز برگزار کردیم شرایط تیم خود را حفظ کردیم.

وی ادامه داد: اردوهای خوب و بازی‌های تدارکاتی که در اهواز انجام دادیم، سبب شد در دومین دیدارمان در لیگ دو تیم فوتبال فولاد نوین اهواز را در گچساران بدون حضور تماشاگران شکست دهیم و آماده مسابقه با قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران در جام حذفی شویم.

یزدی بیان کرد: در جام حذفی باید به سراغ حریفی می‌رفتیم که قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران بود و اسکلت تیمی خود را حفظ کرده بود و تنها عبدالله ویسی را نداشت و موفق شدیم با برنامه‌ریزی و آنالیزهایی که انجام داده بودیم تیم قهرمان لیگ برتر را در زمین خودش در همان 90 دقیقه شکست دهیم تا به مرحله بعد صعود کنیم.

سرمربی نفت و گاز گچساران با انتقاد از دست‌اندرکاران رسانه ملی و برنامه نود اظهار داشت: در حالی که نفت گچساران موفق شد قهرمان لیگ برتر را در خانه حذف کند، اما رسانه ملی به نفت گچساران و شایستگی‌های این تیم و این شهر بی‌توجهی کرد.

یزدی خاطرنشان کرد: ضمن احترام به تیم قشقایی که پرسپولیس تهران را حذف کرد، اما باید بپذیریم که قشقایی میزبان بود و هواداران خود را در کنارش داشت و پرسپولیس هم چند بازیکن اصلی خود را نداشت، اما نفت گچساران موفق شد قهرمان لیگ برتر را در خانه حذف کند و این در حالی بود که در این برنامه یک یا دو بار نام گچساران برده شد و یکبار هم به اشتباه گفته شد نفت امیدیه.

وی تاکید کرد: مطمئن باشید نفت گچساران کار بزرگی انجام داده است و امیدواریم در ادامه کار با کمک شما رسانه‌های زحمتکش و پیوستن هوادارانمان بتوانیم به موفقیت برسیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه بازی بعدی شما در جام حذفی با راه‌آهن تهران است و مربی این تیم مهدی پاشازاده است که به دلیل حاشیه‌های بازی با تیم جم با مربیگری وی تماشاگران گچساران سه جلسه محروم شده‌اند و شما چه تمهیداتی برای این بازی اندیشیده‌اید اظهار کرد: جام حذفی یک بازی یک سر برد و یک سر باخت است اما ما در این بازی به دنبال یک بازی زیبا هستیم.

وی ادامه داد: کاری به تیم راه‌آهن نداریم و فقط به دنبال این هستیم که با توانایی‌های بازیکنانمان در مستطیل سبز بازی زیبایی ارائه دهیم تا به موفقیت برسیم.

یزدی گفت: با حمایت‌های هواداران گچسارانی به دنبال نشان دادن چهره خوب از هواداران فوتبالی گچساران هستیم و در زمین مسابقه نیز به دنبال حذف رقیب هستیم.

یزدی درخصوص تحمیل بازیکن به کادر فنی از سوی مدیریت باشگاه نیز اظهار داشت: من در هر تیم که بخواهم به عنوان سرمربی کار کنم، به هیچ عنوان زیر بار این مسأله نخواهم رفت و مطمئن باشید هیچ بازیکنی امسال تحمیلی نبوده و هر کس به این تیم آمده از فیلتر من رد شده است.

وی افزود: در فصل نقل و انتقالات بیشترین فشار به روی سرمربی هر تیمی هست، ولی من هیچگاه حق بازیکنی را ضایع نمی‌کنم، امسال نیز خوشبختانه هیچ فشاری روی بنده نبود و با تمام توان برای موفقیت تیم تلاش خواهیم کرد.

این مربی گفت: من با همه مشورت می‌کنم و از همه نظر می‌خواهم، ولی خودم تصمیم نهایی را می‌گیرم و اجازه نمی‌دهم کسی تصمیم نهایی را بگیرد.

یزدی در پاسخ به این سؤال که چه عاملی باعث شد چندین بازیکن لیگ برتری و لیگ یکی امسال به نفت و گاز بیایند، گفت: فلسفه صداقت کادر فنی باعث شده که این چنین بازیکنان خوبی به تیم ملحق شوند و بازیکنانی که الان در اختیار داریم با تمام توان برای موفقیت تیم و خوشحال کردن مردم گچساران تلاش می‌کنند.

سرمربی نفت و گاز گچساران در خصوص برنامه‌اش در بازی با تیم قشقایی شیراز اظهار داشت: در هر بازی به دنبال کسب سه امتیاز هستیم و طبق برنامه کلی هفته به هفته پیش می‌رویم و امیدوارم بتوانیم بازی با کیفیتی را به نمایش بگذاریم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار