شهردار خرم‌آباد گفت: روزانه 2 تن زباله عفونی در مرکز لرستان تولید می‌شود.
کد خبر: ۳۰۹۴۹۶
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۸ 09 October 2016
یحیی عیدی بیرانوند در حاشیه دومین جلسه کارگروه سلامت ایمنی و امنیت غذایی استان، اظهار کرد: فروش دام زنده در ورودی شهر در شأن مرکز استان نیست و باید این دام‌ها جمع‌آوری شوند.

وی اظهار کرد: تاکنون چند مرتبه نسبت به جمع‌آوری دام‌های زنده ورودی شهر خرم‌آباد اقدام کرده‌ایم، اما صاحبان آنها با مراجعه به مراجع قضایی دام‌های خود را پس گرفتند و مجدد شروع به عرضه آنها در ورودی شهر کردند.

عیدی بیرانوند اضافه کرد: در بحث اتلاف سگ‌های ولگرد شهر خرم‌آباد نیز آمادگی کامل را داریم و نیاز است که دستگاه‌های دیگر نیز پای کار آیند.

شهردار خرم‌آباد با اشاره به تولید زباله‌های عفونی در بیمارستان‌ها و کلینیک‌های خصوصی این شهر، ادامه داد: علیرغم اینکه سازمان پسماند کارگر و ماشین برای تفکیک زباله‌های عفونی در نظر گرفته است، اما پزشکان خصوصی در این قضیه همکاری لازم را با ما ندارند.

وی خاطرنشان کرد: شهرداری خرم‌آباد آمادگی لازم را جهت انتقال زباله‌های عفونی به بیمارستان‌ها و 3 مرکز مشخص شده شهر خرم‌آباد برای بی‌خطرسازی این پسماندها دارد.

عیدی بیرانوند افزود: زباله‌های عفونی مطب‌های پزشکان خصوصی بدون تفکیک شدن به سطل زباله‌های شهری ریخته می‌شوند و این پزشکان حاضر به دریافت باکس‌های مخصوص برای جداسازی این پسماندهای عفونی نیستند.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار