مدیر منطقه 9 شهرداری اصفهان خبر داد
تابناک: مدیر منطقه 9 شهرداری اصفهان گفت: از 1.5 سال پیش تاکنون به دنبال بحث آزادسازی باند کندرو خیابان آتشگاه بودیم و در حال حاضر، تکمیل پروژه آزادسازی باند کندروی مذکور مهم‌ترین هدف شهرداری است.
کد خبر: ۳۰۹۵۹
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۲ 04 May 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، عبدالرسول امامی اظهار کرد: این پروژه که از ابتدای آتشگاه تا کوه تاریخی آتشگاه ادامه دارد، در طرح آزادسازی قرار گرفته و امیدواریم بتوانیم در این رابطه هر چه سریع‌تر با مالکان و مغازه‌داران به توافق برسیم.

وی با بیان این مطلب که در حال حاضر شهرداری اقدام به فازبندی این پروژه کرده است، افزود: برای هر فاز آزادسازی، مبالغی در نظر گرفته شده و از آنجایی که در این مسیر تعداد مغازه‌ها زیاد هستند، قطعا نیاز به زمان بیشتری برای آزادسازی این پروژه داریم.

مدیر منطقه 9 شهرداری اصفهان با اشاره به هدف احداث باند کندرو خیابان آتشگاه، ادامه داد: با احداث این پروژه نه تنها شهروندان می‌توانند بدون اتلاف وقت به خیابان‌های فرعی و اصلی آتشگاه دسترسی پیدا کنند، بلکه ترافیک خیابان آتشگاه نیز کاهش می‌یابد.

وی تصریح کرد: تاکنون موفق به آزادسازی بخش‌هایی از این پروژه شده‌ایم اما به خاطر عدم همکاری تعدادی از مغازه‌داران در این بخش هنوز موفق به آزادسازی قسمت‌هایی از این پروژه نشده‌ایم، با این حال به دنبال تکمیل آزادسازی این پروژه هستیم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار