تابناک: سرمربی تیم سایپا گفت: هیچ چیزی مثل فوتبال نمی تواند اعتقاد بزرگ و مقدس ملت ایران به امام حسین (ع) را به رخ جهانیان بکشد.
کد خبر: ۳۰۹۶۴۵
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۶ 09 October 2016

به گزارش تابناک مرکزی، حسین فرکی در گفت وگو با کاپ، درباره انتقادات به برگزاری بازی تیم ملی مقابل کره جنوبی در روز تاسوعا اظهار داشت: افراط و تفریط در هیچ کاری و هیچ رشته ای پاسخ مثبت ندارد. هرکسی هم عقاید شخصی خودش را دارد. به نظر بنده بازی ایران و کره جنوبی یک فرصت بزرگ  است تا بزرگی امام حسین (ع) و اعتقاد مردم ایران زمین به سرور و سالار شهیدان به نمایش تمام جهانیان و ادیان مختلف در بیاید.

وی ادامه داد: اخبار تلویزیون هر کشور منعکس کننده اتفاقات ریز و درشت سایر کشورهاست و بارها دیده ایم که اتفاقات کوچک نیز از شبکه های سراسری پخش می شوند. آن وقت حساب کنید سه شنبه یک استادیوم سیاه پوش با حدود 80 هزار مرد سیاه پوش چقدر برای شبکه های جهانی در قاره های مختلف مهم خواهد بود و شک نکنید تمام کشورهای دنیا حتی در قاره آفریقا نیز این حرکت ملی و مذهبی مردم ایران را با شور و اشتیاق پوشش می دهند و مسوولان باید از این فضا استفاده کننده تا از این فرصت ایجاد شده بهترین استفاده را ببریم.

وی ادامه داد: وقتی یک استادیوم سیاه پوش در اخبار پخش می شود مسلما درباره مکتب امام حسین (ع) نیز اطلاع رسانی گسترده ای صورت می گیرد. درک مردم ایران و همه آنهایی که به ورزشگاه هم می روند به قدری بالاست که خودشان بدون توصیه خاصی شأن امام عزیزشان را حفظ کنند و  ان شاء الله در روز عزاداری و فضای حمایتی مناسب و با تلاش ملی پوشان باغیرت مان سه امتیاز این بازی را کسب می کنیم.

مربی پیشین تیم ملی با اشاره به اتفاقی که در قطعه نام آوران بهشت زهرا(س) طی روزهای گذشته رخ داده است بیان داشت: عمل زننده آن فرد یا افراد جای توجیه ندارد. من معتقدم کسی که پدر و مادر خودش را دوست داشته باشد به پدر و مادر دیگران اهانت نمی کند. طبعا عقیده دارم کسی که مرده و زنده خودش را دوست ندارد برای فوت شدگان دیگران هم ارزش قائل نمی شوند. این قبیل موجودات هیچگونه وجدانی ندارند و با عرض معذرت باید بگویم در برنامه های دنیای وحش دیده ایم اگر یک حیوان مانند شیر براساس غریزه خود یک آهو را شکار کرده و بعد از شکافتن شکم آهو دیده که باعث مرگ بچه آهوی داخل شکم مادر شده از فرط ناراحتی سکته کرده و جان سپرده است پس می توانیم نتیجه بگیریم کسی که به سنگ قبر مفاخر این مملکت آسیب زده درک و شعورش از آن حیوان درنده کمتر است.

انتهای پیام/

برچسب ها: حسین فرکی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار