تودیع و معارفه سرپرست معاونت سیاسی و اجتماعی و سرپرست امور اقتصادی و بین المللی استانداری خوزستان؛
ماندن و طولانی شدن یک پست خاص می‌تواند تبعاتی را به‌دنبال داشته باشد. به همین جهت در قانون اساس کشور مدت ریاست جمهوری محدود در نظر گرفته شده است و نبود این محدودیت موجب عواقب خانمان‌سوز ‌شود
کد خبر: ۳۱۰۹۵۱
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۴ 13 October 2016
به گزارش تابناک خوزستان،  استاندار خوزستان در مراسم تودیع و معارفه سرپرست معاونت سیاسی و اجتماعی و سرپرست معاونت امور اقتصادی و بین‌المللی استانداری خوزستان که امروز، پنجشنبه 22 مهرماه در سالن جلسات استانداری برگزار شد، با بیان این‌که باید نگاه ما به راه، منش و روش امام حسین(ع) باشد، اظهار کرد: در همین مسئولیت‌ها، رفت و آمد یک امر طبیعی و عادی است رفت و آمدها در نظام‌های مردم‌سالار موجب جلوگیری از بسیاری از مشکلات می‌شود.
وی افزود: ماندن و طولانی شدن یک پست خاص می‌تواند تبعاتی را به‌دنبال داشته باشد. به همین جهت در قانون اساس کشور مدت ریاست جمهوری محدود در نظر گرفته شده است و نبود این محدودیت موجب عواقب خانمان‌سوز ‌شود.
استاندار خوزستان با بیان این‌که هنر ما باید استفاده از تمام سرمایه‌های استان باشد، تصریح کرد: باید به نحو شایسته از تمام سرمایه‌های استان در جهت پیشبرد استان بهره گرفت.
شریعتی با اشاره به فعالیت‌های آقای خبیر، معاون سابق سیاسی و اجتماعی استاندار، گفت: دوستی و برادری من با آقای خبیر از سال 87 بوده است و در این چند ماه حُسن‌اخلاق، منش و همزمان به اصول خود بهره بردم. امروز تودیع نیست و فقط معارفه است. از تجربیات آقای خبیر در شورای برنامه‌ریزی و دیگر کارگروه‌های اقتصادی استان در جهت توسعه استفاده خواهیم کرد و ایشان در این کارگروه‌ها حضور خواهند داشت.
وی در خصوص دکتر حسین‌زاده، سرپرست معاونت سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان اظهار کرد: آقای حسین‌زاده به عنوان یک استاد دانشگاه منشأ خیر و برکت در دانشگاه بوده و دانشجویان بسیاری را تربیت کرده است. اخلاق حسنه، روابط عمومی گسترده، تعامل با گروه‌های مختلف، تحمل‌پذیری از ویژگی‌های برجسته ایشان است.
استاندار خوزستان عنوان کرد: تعامل با گروه‌های سیاسی، NGOها، حوزه‌های اجتماعی، آموزش و سلامت از برنامه‌هایی است که باید در معاونت سیاسی – اجتماعی مورد توجه قرار گیرد. همچنین مسائل مدیریت اجرایی و فرمانداران به وسعت کار این معاونت می‌افزاید.

شریعتی با اشاره به انتخابات سال 96 عنوان کرد: انتخابات مسئله‌ای مهم و حیاتی است و دقت ویژه‌ای را می‌طلبد و لازم است با نهایت وسواس این کار انجام شود تا کمترین خدشه و شبهه‌ای ایجاد نشود.

وی با بیان این‌که توجه به آسیب‌های اجتماعی در استان از مسائل مورد تأکید است، گفت: توجه به آسیب‌های اجتماعی امری مهم است و مقام معظم رهبری توجه ویژه‌ای در این خصوص دارند. لازم است گزارش کار و اقدامات صورت گرفته در این خصوص تدوین و اگر از برنامه کشوری عقب هستیم تلاش شود این عقب‌ماندگی جبران شود و این گزارش به وزیر کشور ارسال شود.
استاندار خوزستان با اشاره به تودیع معاون اقتصادی و امور بین‌المللی استان نیز اظهار کرد:آقای نیکو به‌دلیل حضور در تهران، در جلسه امروز حضور ندارند. از وی به دلیل تخصص در معاونت سازمان برنامه‌ریزی استفاده خواهد شد که مسائل استان و برنامه‌ریزی‌های بسیاری در آن صورت می‌گیرد و بسیار تأثیرگذار است.
شریعتی ادامه داد: همچنین آقای بحرینی توسعه‌گرا و علاقمند به توسعه است و در مسئولیت‌هایی که بوده منشأ تحول، خیر و رشد بوده است؛ امیدواریم در معاونت اقتصادی استانداری نیز منشأ پیشرفت استان باشند.
وی عنوان کرد: باید در جهت رفع موانع سرمایه‌گذاری و اشتغال تلاش کرد و بستر سرمایه‌گذاری را بهتر کنیم و در جهت سرمایه‌گذاری اقدام شود. باید سعی شود یک سرمایه‌گذار و کارآفرین محترم شمرده شود. اگر قرار است در استان تحول، اصلاح و اشتغال ایجاد شود جز با سرمایه‌گذاری محقق نمی‌شود. این در حالی است که مهمترین مشکل استان، اشتغال است.
استاندار خوزستان با تأکید بر لزوم پیگیری تفاهم‌نامه‌های بین‌المللی گفت: لازم است در حوزه بین‌المللی از ظرفیت استان استفاده شود و تفاهم‌نامه‌های بین‌المللی به‌صورت دقیق و بند به بند دنبال و در جهت تحقق آنها تلاش شود. 

شریعتی در پایان اظهار کرد: از زحمات و فعالیت‌های مخلصانه و صادقانه آقای خبیر در معاونت سیاسی تشکر می‌کنم و امیدوارم که در حوزه توسعه استان نیز کمک کنند و به عنوان مشاور بنده کمک و همراهی داشته باشند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار