کد خبر: ۳۱۳۷۹۹
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۶ 18 October 2016


رئیس دانشگاه پیام نور کشور گفت: ۲۵ نفر از شهدای مدافع حرم در کشور دانشجویان دانشگاه پیام نور بوده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر رستمی ابوسعیدی در مراسم تشییع پیکر دو شهید گمنام که صبح سه شنبه در دانشگاه پیام نور استان البرز برگزار شد، ضمن تسلیت به مناسبت ایام عزاداری امام حسین (ع) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال جنگ تحمیلی، اظهار کرد: دانشگاه پیام نور افتخار دارد میزبان شهدای گمنام است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه دو شهید گمنامی که امروز در دانشگاه پیام نور استان البرز به خاک سپرده می شوند در عملیات های خیبر و والفجر هشت به شهادت رسیده اند، گفت: دانشگاه پیام نور توانسته است همزمان با تحصیل و آموزش های علمی از کیان نظام جمهوری اسلامی ایران در همه زمینه ها دفاع کند.

رستمی ابوسعیدی با تاکید بر اینکه تا کنون ۲۵ دانشجوی دانشگاه پیام نور در جبهه های نبرد سوریه و عراق به شهادت رسیده اند، گفت: طی یک‌ماه آینده مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم دانشگاه پیام نور و تجلیل از خانواده های معزز آنها با حضور مقامات لشکری و کشوری برگزار می شود.

رئیس دانشگاه پیام نور کشور با اشاره به اینکه در سازمان مرکزی این دانشگاه پیکر سه شهید گمنام به خاک سپرده شده است، گفت: به تازگی هویت یکی از این سه شهید گمنام مشخص شده است.

وی در ادامه دانشگاه پیام نور را یکی از بزرگترین دانشگاه های دولتی کشور دانست و گفت: در حال حاضر ۷۰۰ هزار دانشجو در بیش از ۵۰۰ مرکز دانشگاه پیام نور در سراسر کشور مشغول به تحصیل هستند.

رستمی ابوسعیدی با اشاره به اینکه دانشگاه پیام نور سال تحصیلی جدید را در جوار شهدای هویزه آغاز کرد، گفت: جای بسی افتخار است که دانشگاه پیام نور همیشه از آرمان های انقلاب دفاع کرده و هیچ زمانی از این مهم غافل نبوده است.

در ادامه اسحاق جلالیان رئیس دانشگاه پیام نور استان البرز با تاکید بر اینکه شهدا به ما درس ایستادگی و مقاومت آموخته اند، گفت: دانسگاه پیام نور استان البرز افتخار دارد و بر خود می بالد که میزبان فرزندان برومند این سرزمین است.

وی با اشاره به اینکه شهدا میهمان دانشگاه شدند تا از یاد نبریم که باید تلاش و مبارزه ادامه داشته باشد، گفت: جبهه دانشگاه شهادت و دانشگاه جبهه جهاد علمی است باید حواسمان باشد که چه مسئولیتی داریم و چگونه عمل می کنیم.

رئیس دانشگاه پیام نور استان البرز با تاکید بر اینکه امروز در جای جای سرزمین ایران عطر مقدس شهدا استشمام می شود، ابراز امیدواری کرد که یاد شهدا زینت بخش دل‌ها و محور همبستگی و انسجام در کشور باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار