کد خبر: ۳۱۵۲۷۸
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۲ 21 October 2016


سرپرست جدید هیأت اسکواش استان البرز گفت: برای توسعه این ورزش مسؤولیت را قبول کرده و هرگز فردی را حذف نمی‌کنم.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، عزل رئیس هیأت‌ اسکواش استان البرز و انتصاب سرپرست برای این هیأت طی روزهای اخیر حاشیه‌های زیادی را در کرج ایجاد کرده است.

حتی گفته می‌شد که فردی غیربومی برای سرپرستی این هیأت منصوب شده که مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز این شایعات را تکذیب کرد.

حاشیه بعدی مربوط به چگونگی عزل رئیس سابق هیأت و انتصاب سرپرست است که در همین ارتباط با سرپرست جدید هیأت اسکواش استان البرز گفت‌وگویی را انجام دادیم.

مهدی زائرمیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج و در پاسخ به این پرسش که چگونه و بر اساس چه معیارهایی به این سمت منصوب شده است، گفت: این پرسش را باید رئیس فدراسیون اسکواش و مدیرکل ورزش و جوانان استان پاسخ دهند.

وی افزود: من سال‌ها مدیریت ورزشی انجام داده و در اسکواش نیز حضور داشته‌ام و به طور قطع مدیران فدراسیون و مدیران ورزش و جوانان استان البرز با لحاظ کردن این سوابق و شرایط امروز اسکواش در البرز به من پیشنهاد داده و من نیز قبول کردم.

سرپرست جدید هیأت اسکواش استان البرز تصریح کرد: طبق حکمی که در اختیار دارم روز شنبه به هیأت اسکواش مراجعه کرده و بر اساس قانون هیأت را تحویل گرفته و حتی یک لحظه را هم برای خدمت به جوانان البرزی از دست نخواهیم داد.

زائرمیری با اشاره به شایعات مطرح شده در فضای مجازی مبنی بر اینکه وی بومی نیست و از سیستان و بلوچستان به این سمت منصوب شده است، گفت: من به همراه خانواده‌ام بیش از چهار سال است که در کرج ساکن هستیم و از سیستان و بلوچستان مستقیم به هیأت اسکواش نیامده‌ام.

وی بیان داشت: حدود چهار سال قبل به عنوان رئیس هیأت اسکواش استان سیستان و بلوچستان مشغول به فعالیت بودم و پس از نقل مکان به کرج، مدتی همین سمت را بر عهده داشتم.

سرپرست جدید هیأت اسکواش استان البرز در پاسخ به این پرسش که آیا اداره یک هیأت ورزشی در استان سیستان و بلوچستان از کرج امکان‌پذیر بوده و با قانون منافاتی ندارد،‌ گفت: وقتی از زاهدان به کرج آمدیم، از این سمت استعفا دادم، اما تا معرفی فرد جایگزین و برگزاری انتخابات در مجمع عمومی مجبور بودم مدتی فعالیت خودم را ادامه دهم و به همین دلیل ماهی یک بار به زاهدان می‌رفتم.

زائرمیری افزود: برخی‌ها در روزهای اخیر می‌پرسند چگونه و بر اساس چه منطقی به عنوان رئیس یک هیأت ورزشی انتخاب شده‌ام که باید بگویم من هرگز از ورزش و مدیریت ورزشی دور نبوده‌ام.

وی ادامه داد: دارای فوق لیسانس تربیت‌بدنی و مدرس دانشگاه آزاد هستم و 18 سال مدیر تربیت بدنی دانشگاه آزاد زاهدان، سال‌ها به عنوان مسؤول تربیت‌بدنی منطقه 14 دانشگاه آزاد (استان سیستان و بلوچستان)، نائب رئیس هیأت ورزش دانشجویی دانشگاه آزاد سیستان و بلوچستان و عضو کارگروه ورزش استانداری سیستان و بلوچستان مشغول به خدمت بودم.

* البرز می‌تواند یکی از قطب‌های اصلی اسکواش باشد

سرپرست جدید هیأت اسکواش استان البرز در پاسخ به این پرسش که چه برنامه‌هایی برای توسعه اسکواش در البرز دارد، گفت: البرز به عنوان یکی از استان‌های جوان و مهاجرپذیر کشور دارای ظرفیت‌های بسیاری در حوزه ورزش است.

زائرمیری اظهار داشت: ما با کار و تلاش و هماهنگی و تعامل می‌توانیم البرز را به عنوان یکی از قطب‌های اسکواش کشور تبدیل کنیم، اما متاسفانه امکانات لازم را علیرغم حضور جوانان مستعد بسیار، در اختیار نداریم.

* نخستین اولویت باید احداث سالن‌های جدید اسکواش باشد

وی افزود: بنابراین نخستین اولویت ما احداث سالن‌های جدید اسکواش است، در حال حاضر تنها یک سالن اختصاصی برای اسکواش‌ داریم که هرگز جوابگوی نیاز جوانان استان البرز نیست و رسیدن به این هدف نیازمند استفاده از همه ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود است.

سرپرست جدید هیأت اسکواش استان البرز در پاسخ به پرسش دیگر خبرنگار فارس در کرج مبنی بر اینکه آیا در آستانه انتخابات در ترکیب مجمع عمومی اسکواش استان البرز تغییراتی را ایجاد خواهد کرد، گفت: برای کار و خدمت به مردم البرز و شهرستان کرج این سمت را پذیرفته‌ام و هرگز نمی‌خواهم اسکواش را از استعدادها و ظرفیت‌های موجود محروم کنم.

زائرمیری تاکید کرد: بنابراین از همه افراد علاقه‌مند کمک می‌گیریم و حتی اگر خانم بهارک شینا رئیس سابق هیأت آمادگی لازم برای همکاری داشته باشند، از ایشان به طور قطع استفاده خواهیم کرد، چرا که پنج سال تجربه دارند و نمی‌خواهیم اسکواش البرز را از این تجربه‌ها محروم کنیم.

وی افزود: قصد حذف هیچ کسی را در مجمع نداریم، به شرط آنکه خودشان بخواهند و آماده همکاری باشند و اگر فردی نخواهد و یا با برنامه‌ها و اهداف همخوانی و هماهنگی لازم را نداشته باشد، جایگزین وی را انتخاب خواهیم کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار