کد خبر: ۳۱۵۲۸۴
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۳ 21 October 2016


دروازه‌بان تیم فوتبال اکسین البرز گفت: باید نتایج دو هفته اخیر را فراموش کرده و برای جبران این ناکامی‌ها تلاش خود را افزایش دهیم.

ارشاد یوسفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: اکسین پس از هشت هفته بسیار خوب، طی دو هفته اخیر نتایجی که مورد قبول هواداران و کادر فنی باشد را کسب نکرده است.

وی افزود: ما پس از دو هفته تعطیلی لیگ، ابتدا در خانه برابر فولاد یزد با نتیجه یک بر یک متوقف شدیم و در دیدار برابر آلومینیوم اراک نیز بازنده میدان بودیم.

دروازه‌بان تیم فوتبال اکسین البرز تصریح کرد: تمام بازیکنان تیم قبول دارند که در این دو هفته عملکرد روزهای ابتدایی فصل را نداشته با شرایط آرمانی فاصله داشتیم و به همین دلیل از شش امتیاز ممکن تنها یک امتیاز کسب کردیم.

یوسفی گفت: با این وجود معتقدم که روزهای بد و افت برای هر تیم ورزشی وجود دارد و ما این دوران را سپری کرده و از روز یکشنبه و بازی برابر مس رفسنجان، ناکامی‌های دو هفته اخیر را جبران می‌کنیم.

وی بیان داشت: هواداران نیز باید این دو هفته را فراموش کرده و با حمایت از اکسین شرایط بازگشت این تیم به صدر جدول را فراهم کنند.

دروازه‌بان تیم فوتبال اکسین البرز افزود: ما در این هفته باید میزبان مس رفسنجان باشیم که تا این جا نتایج خوبی کسب نکرده، اما این تیم از کادر فنی و بازیکنان خوبی برخوردار است و به طور قطع دیدار سختی در پیش داریم.

یوسفی گفت: کادر فنی مسائل مختلفی را در این هفته برای بازیکنان بیان کرده و همه ما آماده مسابقه با مس رفسنجان در خانه هستیم تا بار دیگر با کسب پیروزی و سه امتیاز این دیدار به صدر جدول باز گردیم.

وی اظهار داشت: البته معتقدم که ما تا این لحظه عملکرد بسیار خوبی در لیگ آزادگان داشتیم و با توجه به اینکه اکسین برای نخستین‌بار است که در این سطح فوتبال بازی می‌کند و تجربه کافی را ندارد، نمی‌توان گفت که ما عملکرد پرانتقادی داشتیم.

دروازه‌بان تیم فوتبال اکسین البرز در پایان تصریح کرد: در حال حاضر تیم‌هایی چون گل‌گهر، فولاد، ملوان، راه‌آهن و استقلال اهواز که سابقه بازی در لیگ برتر را دارند در جدول از ما پایین‌تر هستند و اکسین تنها با اختلاف دو امتیاز با صدر جدول، در رده سوم قرار دارد.

لازم به توضیح است، دیدار تیم‌های اکسین البرز و مس رفسنجان از هفته یازدهم سری مسابقات لیگ آزادگان روز یکشنبه آینده به میزبانی شهرستان کرج برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار