مسوول روابط عمومی هیات فوتبال گیلان روز چهارشنبه در این خصوص گفت : در هفته هجدهم این مسابقات تیم فوتبال رهپویان رضواشنهر به برتری رسید و بازی تیم های چوکای تالش و شهرداری لنگرود مساوی شد
کد خبر: ۳۱۷۹۳
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۷ 06 May 2015
بخ گزارش تابناک گیلان ،مسوول روابط عمومی هیات فوتبال گیلان روز چهارشنبه در این خصوص گفت : در هفته هجدهم این مسابقات تیم فوتبال رهپویان رضواشنهر به برتری رسید و بازی تیم های چوکای تالش و شهرداری لنگرود مساوی شد .

مجتبی پوربخش افزود : بر این اساس و در بازی های انجام شده ، تیم های هم استانی رهپویان رضوانشهر و شهرداری فومن به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم فوتبال رهپویان رضوانشهر با نتیجه سه بر دو حریف خود را شکست داد .

وی اظهار کرد : همچنین در دیگر دیدار برگزار شده از هفته هجدهم این رقابت ها ، تیم های هم استانی چوکای تالش و شهرداری لنگرود رو در روی هم قرار گرفتند که این مسابقه در نهایت با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید .

وی ادامه داد : تا پایان هفته هجدهم رقابت های فوتبال لیگ دسته سوم کشور ، تیم رهپویان رضوانشهر با کسب 34 امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به مقاومت تهران در مکان دوم ، شهرداری فومن با کسب 33 امتیاز در مکان سوم ، تیم شهرداری لنگرود با کسب 20 امتیاز در مکان نهم و تیم چوکای تالش با کسب 15 امتیاز در مکان دهم جدول گروه نخست قرار دارند .

وی بیان کرد : در رقابت های فوتبال لیگ دسته سوم باشگاه های کشور ، 24 تیم قرار دارند که در دو گروه 12 تیمی به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند .
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار