کیانی‌زاده:
اعتماد رییس جمهور به توانمندی دکتر سلطانی فر، راه برون رفت ورزش و جوانان کشور از وضعیت فعلی است
کد خبر: ۳۱۹۲۵۴
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۰ 28 October 2016
فرامرز کیانی زاده اظهار کرد: سلطانی فر چهره شناخته شده ای در نظام جمهوری اسلامی ایران و از مدیران با تجربه در عرصه های مختلف اجرایی کشور است و کارنامه و عملکرد بسیار خوب و موفقی دارد.

 

وی افزود: وزیر پیشنهادی برای ورزش و جوانان، معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری است و انتخاب او برای دومین بار نشان از اعتماد بالای رییس جمهور به توانمندی و شایستگی او است.

 

مدیرکل ورزش و جوانان خورستان با بیان این که سلطانی فر سابقه حضور در پست های مهم و اجرایی ورزش را دارد و با ساختار وزارت ورزش نیز کاملا آشنا است، گفت: وی معاون اداری و مالی سازمان تربیت بدنی سابق و قائم‌ مقام آقای هاشمی‌ طبا در زمان ریاست بر سازمان تربیت بدنی به مدت دو سال، عضو هیات علمی مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام در زمان ریاست دکتر روحانی بوده و مهم تر این که به عنوان مسوول کمیته ورزش ستاد دکتر روحانی نیز فعالیت کرده است.

 

وی اظهار داشت: با توجه به این که عمده ترین مشکل وزارت ورزش و جوانان تامین منابع مالی جهت انجام ماموریت ها و وظایف محوله می باشد و پیمانه مالی ورزش نیز از ابتدا بسیار کوچک در نظر گرفته شده است، وزیر ورزش و جوانان باید ارتباط بسیار خوب و نزدیکی با بدنه دولت مخصوصا شخص رییس جمهور داشته باشد، در غیر این صورت توفیق چندانی حاصل نخواهد شد.

 

وی افزود: خوشبختانه سلطانی فر از این ویژگی مهم برخوردار است و سابقه همکاری نزدیک و همراهی او با رییس جمهور می تواند بستر توسعه و پیشرفت ورزش را فراهم آورده و منشاء اثرات و تحولات چشم گیری برای ورزش و جوانان کشور باشد.

 

کیانی زاده در پایان تاخیر در انتخاب وزیر ورزش و جوانان را فرصت سوزی دانست و تصریح کرد: از آن جایی که سلطانی فر از توانایی و تجارب ارزنده ای برخوردار است، گزینه بسیار مناسبی برای تصدی وزارت ورزش و جوانان می باشد که امیدواریم او با حمایت اکثریت نمایندگان محترم مجلس به عنوان وزیر ورزش و جوانان انتخاب شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار