کد خبر: ۳۲۰۴۴۲
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۴ 30 October 2016
به گزارش تابناک یزد،قائم مقام اجراي سرشماري استان يزد از سرشماري 25 درصد خانوارهاي استان يزد خبر داد.
 "محمدحميد فخرالدين" در توضيح اين مطلب گفت: تا صبح امروز يكشنبه نهم آبانماه و با گذشت 11 روز كاري از مرحله حضوري سرشماري عمومي نفوس و مسكن، بالغ بر 25 درصد خانوارهاي استان يزد شمارش شده اند.

وي ميزان سرشماري شده را بالغ بر 96 هزار خانوار عنوان كرد و گفت: از اين تعداد، 33 درصد خانوارها در محل مصاحبه شده‌اند و حدود 48 درصد نيز كد آماري 12 رقمي از سامانه ارائه كرده‌اند.

فخرالدين با بيان اين كه در عمليات ميداني ماموران آمارگير، حدود 16 درصد خانوارها غايب بشمار مي‌آيند و هنگام مراجعه ماموران در منازل حضور نداشته‌اند، گفت: كاهش ميزان خانوارهاي غايب موجب پيشرفت سرشماري در استان خواهد شد.

اين مقام مسئول گفت: ستاد سرشماري استان و شهرستان‌ها از خانوارهاي غايب اين درخواست را دارد تا با استفاده از كد خانوار غايب، به سايت سرشماري 95 مراجعه و اطلاعات خانوار خود را ثبت كنند و در پيشبرد مرحله حضوري سرشماري مشاركت نمايند.

وي گفت: چنانچه خانواري دسترسي به اينترنت ندارد و غايب محسوب مي شود مي تواند با شماره تلفن ستاد سرشماري شهرستان خود تماس حاصل نمايد تا با همكاري ماموران تلفني در سرشماري مشاركت داده شود.

معاون سازمان برنامه و بودجه استان يزد گفت: كار مراجعه حضوري ماموران به درب منازل مردم تا 28 آبان ماه ادامه دارد.

فخرالدين يادآور شد: ماموران همراه با جليقه مخصوص سرشماري، كارت شناسايي و تبلت به خانوارها مراجعه مي كنند و خانوارها پس از رويت موارد فوق به ارائه اطلاعات اقدام كنند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار