کد خبر: ۳۲۰۴۸
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۲ 06 May 2015
نماینده مردم کرج، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی گفت: در استان البرز غیر از بحث مقاوم‌سازی و بهینه سازی، ۱۲۵ مدرسه باید تخریب و بازسازی شود.
به گزارش تسنیم محمدجواد کولیوند در مراسم تجلیل از فرهنگیان و معلمان استان البرز که در محل سالن امام علی(ع) با حضور نماینده ولی‌فقیه در البرز، معاون وزیر آموزش و پرورش، استاندار البرز و اعضای شورای شهر کرج برگزار شد، اظهار داشت: بودجه وزارت آموزش و پرورش از 20 هزار میلیارد به 25 هزار میلیارد تومان افزایش یافت.
وی با بیان اینکه این اعتبار در حقیقت بودجه تملک دارایی و جاری آموزش و پرورش است، افزود: حرکتی که مجلس برای بحث بهداشت و درمان در سال 94 انجام داد باید در بخش  آموزش و پرورش نیز انجام شود تا این حوزه با تحولات مثبت رو به رو شود.
نماینده مردم کرج در مجلس با تاکید بر اینکه باید با  تزریق به موقع بودجه تکانی به این بخش نیز داده شود، خاطرنشان کرد: در آموزش و پرورش با دو الی سه عارضه سنگین رو به رو هستیم که مهم‌ترین آن فرسودگی مدارس است.
کولیوند با بیان اینکه  امسال برای نوسازی مدارس 4 هزار میلیارد و 200 میلیون تومان در نظر گرفته شد که در کل کشور توزیع می‌شود، تصریح کرد: در استان البرز غیر از بحث مقاوم سازی و بهینه سازی 125 مدرسه باید تخریب و بازسازی شود.
وی گفت: امید است سازمان برنامه‌ریزی با آموزش و پرورش به جمع‌بندی برسد و مشکلات واقعی موجود این بخش به تدریج به سمت حل شدن حرکت کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار