نماینده مردم شاهین شهرو میمه در مجلس شورای اسلامی:
تابناک: نماینده مردم شاهین شهرو میمه در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر تحریم های اقتصادی مشکل ساز بود چگونه جمهوری اسلامی به چنین موفقیتی و موفقیت دیگر از جمله موشک فضا پیمای فجر و پرتاب موفقیت آمیز آن رسید.
کد خبر: ۳۲۰۵
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۵ 07 February 2015

به گزارش تابناک به نقل از رسا، حسین علی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی در مراسم جشن های مردمی انقلاب در مسجد اعظم کرسی‌کاشان گفت: بعد از دوران تخریب رژیم ستم شاهی ، دوران ایجابی و ایجاد ساختار جدید نظام اسلامی به وجود آمد و دستگاه های نظام یکی بعد از دیگری شکل گرفتند.

وی افزود: در همه دوران 36 سال گذشته آنچه اثر گذار بوده است همان تفکربسیجی است که رهبر معظم انقلاب گفت باید در کشور طنین انداز شود تا چشم طمع دشمن کور شود.

نماینده مردم شاهین شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی افزود: با نگاهی دقیق به مسائل بعد از انقلاب می توان متوجه شد در مقطعی از زمان که تفکر بسیجی در کشور به وجود آمده است به شدت مثمر ثمر بوده و هرجا این تفکر کم رنگ شده است با مشکلات زیادی روبرو شده ایم.

حاجی دلیگانی گفت: در 36 سال گذشته، هیچ مقطعی سخت تر از دوران دفاع مقدس وجود نداشته است اما به دلیل داشتن عنصر تعهد در بین افرادی که جنگ را اداره کردند و برای نجات انقلاب و نظام از همه چیز خود گذشتند توانستیم این دوران سخت را با پیروزی به پایان برسانیم.

وی خاطر نشان کرد: در جنگ نیز تحریم ها وجود داشت به طوری که از واردکردن سیم خاردار به کشور جلوگیری می شد اما به دلیل خود اتکایی که در وجود عناصر در صحنه دفاع مقدس داشتیم؛ توانستیم در برابر تمامی ابرقدرت های جهان با دست خالی به پیروزی برسیم.

نماینده مردم شاهین شهر و میمه با اشاره به این که، بارها قصد داشتند کشور را تجزیه کنند اما نگذاشتند به اهداف خود برسند یاد آورشد: کسانی که نگذاشتند تجزیه طلبان به اهداف شان برسند همان کسانی بودند که وقت نمی شناختند و همه شبانه روز آنها وقت اداری شان بود.

حاجی دلیگانی گفت: افرادی که می گویند تمام مشکلات کشور ناشی از تحریم ها است و این تفکر را به جامعه القاء می‌کنند باید بدانند مشکلات تحریم ها باید در همه بخش ها به ویژه در بخش نظامی بیشتر سایر بخش ها باشد، درحالیکه جمهوری اسلامی ایران امروز با وجود تحریم های ظالمانه در بخش نظامی و صحنه جنگ هیچ مشکلی ندارد و آنقدر پیشرفت کرده است که توانسته هواپیمای رادارگریز پیشرفته آرکیو آمریکایی را شکار و بعد از مدت کوتاهی شبیه آن را بازسازی کند.

وی ادامه داد: اگر تحریم های اقتصادی مشکل ساز بود چگونه جمهوری اسلامی به چنین موفقیتی و موفقیت دیگر از جمله موشک فضا پیمای فجر و پرتاب موفقیت آمیز آن رسید.

نماینده مردم شاهین شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب بر بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: اگر امروز وضعیت خاورمیانه براساس اصول جدیدی رقم می خورد و سلطان قابوس پادشاه عمان اذعان دارد جمهوری اسلامی در برابر ابرقدرت های غرب و شرق دراوج قدرت است، چرا ما، در داخل کشور به آن اعتقاد نداریم و خود را برابر استکبار جهانی کوچک می دانیم.

ماهنوز تفکر بسیجی را نشاخته ایم

حاجی دلیگانی گفت: اگر جمهوری اسلامی در منطقه دست برتر را دارد و درکشورهای عراق، سوریه، لبنان ، یمن حضور دارد، بیانگر هدایت مدبرانه رهیر معظم انقلاب اسلامی است.

وی افزود: با وجود این توانمندی در جمهوری اسلامی چرا در برخی از بخش ها مشکل داریم و برخی مدعی هستند توانایی ساخت تکنولوژی را نداریم آن هم با وجود این همه موفقیت در ساخت سلاح های پیشرفته نظامی به دلیل این است که ما هنوز تفکر بسیجی را نشاخته ایم.

وی با اشاره به این که هر کس در هر پست و مقامی با هر نوع گرایشی ممکن است اشتباهاتی داشته باشد گفت: برای ما حفظ انقلاب و دستاوردهای انقلاب مهم است و همه ما انقلاب اسلامی را دوست داریم و همه باید یکدیگر را امر به معروف کنیم.

فعالیت اقتصادی کشور چقدر با 24 بند سیاست های اقتصاد مقاومتی همخوانی دارد

نماینده مردم شاهین شهر و میمه در ادامه بر توجه به 24 بند سیاست های اقتصاد مقاومتی برای نجات اقتصاد کشور تأکیدکرد و گفت: با تبیین سیاست های اقتصاد مقاومتی باید دید فعالیت اقتصادی که امروز دنبال می شود براساس 24 بند سیاست های اقتصادی است و با آن همخوانی دارد.

حاجی دلیگانی با اشاره به واردات روزانه 10 میلیون بشکه بنزین به کشور گفت: در اقتصاد مقاومتی، فروش مواد پتروشیمی ایران به امارات و افزودن چندترکیب به مواد پتروشیمی خریداری از ایران و تبدیل آن به بنزین و فروش آن به ایران با چندین برابر قیمت در اقتصاد مقاومتی جایگاهی ندارد.

وی صادرات 150 قلم کالای فاسد شدنی از جمله لبنیات وشیر و قرقورت و پنیر و آدامس و... به ترکیه و واردات 130 قلم کالای منسوجات نساجی ، درب و پنجره و ظروف پلاستیکی و لوازم خانگی و آرایشی را یاد آورشد و گفت: نساجی را با آن اشتغال زایی بالا در کشور تعطیل و پارچه از ترکیه وارد می کنیم، لذا این موضوع با اقتصاد مقاومتی مغایرت دارد.

افزایش پهنای باند اینترنت مانند رها کردن بمب شیمیایی است

حاجی دلیگانی در ادامه در مورد افزایش پهنای باند اینترنت درکشورگفت: افزایش پهنای باند اینترنت بدون نظارت بر آن مانند این است که تعداد زیادی در یک مکان تجمع کرده باشند و دشمن آنجا را مورد حمله بمب های شیمیایی خود قراردهد.

وی گفت: با افزایش پهنای باند اینترنت و افزایش دانلود فیلم تا کنون 63 درصد فیلم دانلود شده است که بیشترین فیلم های دانلود شده سریال های هالیودی و اولویت اول آن سریال های آمریکایی است.

نماینده مردم شاهین شهر و میمه تصریح کرد: هرچند همه مصرف کنندگان اینترنت مشکل ندارند اما باید هم شبکه اجتماعی ملی و هم شبکه اینترانت را تولید می کردیم و با افزایش پهنای باند اینترنت دنباله کار را رها نمی کردیم.

وی افزود: با افزایش پهنای باند اینترنت کاربران اینترنت از 28 میلیون در حال حاضر به 42 میلیون نفر افزایش یافته است که از این تعداد 9 میلیون کاربر واتس آپ، 12 میلیون کاربر وایبر و 9 میلیون نفر کاربران لاین هستند.

تاپایان سال جاری 20 میلیارد دلار ضرر کاهش قیمت نفت به ایران است

نماینده مردم شاهین شهر و میمه در ادامه به سیاست گذاری طرح عربستانی، آمریکایی و صهیونیستی در قبال فروش نفت عربستان نیز اشاره کرد و گفت: عربستان مدعی شد از طریق پایین آوردن قیمت نفت در بازار جهانی، جمهوری اسلامی را به زمین می زنیم، لذا تاکنون 17 میلیارد دلار و تا پایان سال جاری 20 میلیارد دلار به ایران ضرر وارد خواهد شد.

وی افزود: برای جلوگیری از این ضرر تاکنون هیچ اقدام عملی صورت نگرفته است و وزیر نفت در اوپک در قبال کاهش نفت از 110 دلار به 54 دلار هیچ واکنشی نشان نداد.

حاجی دلیگانی در بخش دیگری از سخنانش قدرت جمهوری اسلامی ایران در منطقه را انکار ناپذیر خواند و گفت: رژیم صهیونیستی که پیش از این هر اقدامی که دوست داشت انجام می داد امروز در برابر حزب الله زانو زده است و خواستار توقف عملیات نظامی شده و از ایران معذرت خواهی کرده است که ما اطلاع نداشتیم یکی از سرداران ایرانی مورد هدف قرارگرفته است.

وی افزود: رژیم صهیونیستی تا دیروز برحمله برق آسا و پیروزی برق آسا متکی بود امروز عاجزانه درخواست توقف عملیات نظامی بر علیه خود را دارد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار