پس از حادثه تیراندازی در شهرستان بهمئی و متواری شدن ضاربان،تمهیدات امنیتی در منطقه برای به دام انداختن این افراد شروع شد.
کد خبر: ۳۲۱۲۳۴
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۱ 31 October 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، پس از حادثه تیراندازی در شهرستان بهمئی و متواری شدن ضاربان،تمهیدات امنیتی در منطقه برای به دام انداختن این افراد شروع شد.
دقایقی پیش منابعی در شبکه های اجتماعی با ارسال تصاویری از یک حادثه رانندگی اعلام کردند که ماشین حامل ضاربان در جاده بهبهان به رامهرمز دچار حادثه شده و راننده در دم جان باخته است اما از ضاربان خبری نیست.
این در حالی است که دقایقی قبل بخشدار مرکزی شهرستان بهمئی ضمن تایید این خبر گفت : تدابیر شدید امنیتی در ورودی این شهرستان از سمت خوزستان و بهبهان اندیشیده شده و تلاش ماموران امنیتی و انتظامی برای دستگیری ضاربان در درگیری مسلحانه امروز شهر لیکک همچنان ادامه دارد.
 
کشته شدن راننده خودروی حاملان ضاربان تیراندازی بهمئی + تصاویر و جزئیات 
 
علی اکبر فرهنگی نسب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: درگیری مسلحانه امروز در شهر لیکک ادامه کشمکش های دامنه دار 2 طایفه در روستای پتک باغملک در استان خوزستان است.
روز بیست و سوم شهریور سال گذشته 2 طایفه محمدی و محمد موسایی در روستای پتک شهرستان باغملک با یکدیگر درگیر شدند که در این درگیری 10 نفر کشته شدند.
وی با تشریح نحوه درگیری امروز در جلوی دادگستری شهر لیکک بهمئی گفت: 2 فرد مسلح از یکی از این طایفه ها در حالی که با روبان سر خود را پوشانده بوند با سلاح گرم کلاشینکف و کلت کمری چهار نفر از طایفه دیگر را به گلوله بستند.
وی گفت: یک نفر در این در گیری مسلحانه در صحنه کشته و 2 نفر دیگر نیز به شدت مجروح که حال یکی از مجروحان و خیم اعلام شده است.
 کشته شدن راننده خودروی حاملان ضاربان تیراندازی بهمئی + تصاویر و جزئیات
فرهنگی نسب تصریح کرد: ضاربان به محض شلیک از صحنه متواری شدند.
وی بیان کرد: خبرهای رسیده حاکی است که خودرو حامل این 2 ضارب در جاده بهبهان- خوزستان تصادف کرده و راننده آن نیز جان باخته اما خبری از ضاربان در دست نیست.
وی گفت: شورای تامین شهرستان بهمئی برای تصمیم گیری و بررسی بیشتر این حادثه خونین به صورت فوق العاده نیز تشکیل جلسه داده است.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۱
هی نمارک وای کرل
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار