دبیر حزب اتحاد ملت ایران کهگیلویه و بویراحمد:
یوسفی : انتصاب مدیران قومی شکاف عمیقی در رسیدن به این نقطه ایده آل و تعالی ایجاد کرده است و اکنون استان کهگیلویه و بویراحمد از نبود سیستم یکپارچه مدیریتی رنج می برد.
کد خبر: ۳۲۱۸۳۰
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۴ 01 November 2016
دبیر حزب اتحاد ملت ایران شاخه کهگیلویه و بویراحمد گفت: انتصاب های قومیتی شکاف عمیقی در توسعه این استان بوجود آورده است.

محسن یوسفی در گفت و گو با کبنانیوز با اشاره به شکل گیری حزب اتحاد ملت ایران، اظهار کرد: این حزب برایند احزاب اصلاح طلب، که ارتقای سطح کیفی اقشار متوسط جامعه به لحاظ سیاسی و اجتماعی از اهداف آن است.

این فعال سیاسی ادامه داد: این حزب با تشکیل شورای مرکزی خود در استان کهگیلویه و بویراحمد که افراد با سابقه سیاسی بالا همانند سید ضیاء الدین رضا توفیقی و رضا عسکری عضو آن هستند، فعالیتش را در این استان شروع کرد و حزب اتحاد ملت استان کهگیلویه و بویراحمد در استقبال از سفر هیئت دولت نقش پر رنگی داشت.

یوسفی با اشاره به اینکه حزب اتحاد ملت ایران دولت همسو با اصلاح طلبان را مورد حمایت قرار می دهد، تصریح کرد: به همین دلیل اعضای حزب در سفر رئیس جمهور به یاسوج فعالیت چشمگیری داشتند.

دبیر حزب اتحاد ملت استان کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از اظهارات خود با اشاره به مدیریت سیاسی استان، اظهار داشت: مدیریت سیاسی استان کهگیلویه و بویراحمد نسبت به دولت های قبلی پیشرفت های داشتند، اما تا رسیدن به نقطه ایده آل فاصله زیادی وجود دارد.

یوسفی افزود: انتصاب مدیران قومی شکاف عمیقی در رسیدن به این نقطه ایده آل و تعالی ایجاد کرده است و اکنون استان کهگیلویه و بویراحمد از نبود سیستم یکپارچه مدیریتی رنج می برد.

دبیر حزب اتحاد ملت استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مدیریت یکپارچه می توانند مردم را به سمت یک جامعه پیشرفته ببرد، اظهار کرد: مسائل قومیتی که هیچ محل از اعرابی ندارد، به عنوان یک آیتم تاثیرگذار شناخته شده و حساسیت مردم استان نسبت به این قضیه هم برانگیخته شده است.

به گفته یوسفی نبود نظم اداری در استان کهگیلویه و بویراحمد کاملاً قابل مشاهده است و البته این موضوع مخصوص این دولت و این تیم سیاسی نبوده است و از قبل وجود داشته و اکنون هم ادامه دارد.

وی افزود: هیچ رئیس اداره ای برای امضاء خودش احترام قائل نیست و چطور انتظار دارند که مردم حرفش را قبول داشته باشند وقتی خودش قانون یا مصوبه ای را که امضاء کرده، قبول نداشته باشد.

دبیر حزب اتحاد ملت ایران استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این حرف در سطح جامعه زده می شود و من صرفاً دارم آن را بیان می کنم، بیان کرد: وجود رانت اقتصادی و سیاسی در بعضی از ادارات باعث ناامیدی مردم در امید به رشد و توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد شده است.

یوسفی با اشاره به معضل بیکاری در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: شاخص های توسعه استان باید بیش از هر زمان دیگر مورد توجه قرار بگیرند، گردشگری یکی از این شاخص ها است که اگر به آن توجه شود حجم منابع مالی زیادی را به استان تزریق می کند و در واقع یکی از راه های برون رفت استان از معضل بیکاری توجه و توسعه گردشگری و صنایع کناردستی این مقوله می باشد.

وی جلوگیری از بین رفتن منابع طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد را یکی دیگر از شاخص های توسعه استان دانست و افزود: هر روز شاهد هستیم در یک گوشه ای، منابع استان را افراد سوء جو غصب کرده و یا مورد تخریب قرار داده و باید عزم جدی برای مقابله با این نوع تجاوزها به منابع طبیعی باشیم.

این کارشناس ارشد اقتصادی استفاده از اقتصاد زنجیره ای و کارگروه های کوچک که منتج به تولید زنجیره ای می شود را یکی دیگر از راه های برون رفت از وضعیت موجود استان دانست.

دبیر حزب اتحاد ملت ایران کهگیلویه و بویراحمد به وضعیت نامناسب شهرک های صنعتی این استان اشاره کرد و گفت: اگر به شهرک های صنعتی نگاهی کنید، می بینید که اکثر واحدهای صنعتی و تولیدی مشکلات جدی در هزینه های تولید خود دارند.

یوسفی ادامه داد: واحدهای تولیدی و صنعتی ما از تکنولوژی های مدرن و بروز دنیا عقب هستند و به همین دلیل راندمان تولید پایین است و به هیچ وجه کیفیت کالاها قابلیت مقایسه و رقابت با جنس بی کیفیت چینی هم نیست چه برسد به کالاهای اتحادیه اروپا. امیدواریم با برجام و روابطی که با دنیا در دولت تدبیر و امید برقرار شده، بتوانیم استفاده بیشتری ببریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار