تابناک: با توجه به مقام های کسب شده در سال گذشته توقعات بالا رفته، در نتیجه مسئولیت های ما سنگین تر می شود.
کد خبر: ۳۲۲۵۹
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۹ 07 May 2015
به گزارش تابناک اصفهان به نقل از روابط عمومی هیات شنای استان اصفهان، مسعود جابرزاده دبیر هیات شنای استان با بیان این مطلب اظهار داشت: در سال گذشته در رشته های شنا، واترپلو صاحب سکو شدیم که این مقام آوری ها توقعات را بالا برده است، در نتیجه مسئولیت های ما سنگین تر می شود که امیدوارم با برنامه ریزی مناسب ضمن حفظ سکوهای قبلی، برای قهرمانی در مسابقات مختلف بجنگیم.

وی پیرامون برنامه سال 94 گفت: در سال جاری سه کارگاه آموزشی جهت ارتقاء سطح علمی مربیان شنا خواهیم داشت. در سال گذشته لیگ شنای استان را برای اولین بار در سه مرحله برگزار نمودیم، امسال نیز در نظر داریم این مسابقات را در 5 مرحله برگزار نمائیم که اولین مرحله ی آن تیرماه آغاز می گردد، مسابقات انتخابی تیم های شنای استان را در دو مرحله داریم که مرحله نخست آن در تیرماه و دومین مرحله در بهمن ماه خواهد بود.

مسعود جابرزاده ادامه داد: همچنین 3 جشنواره شنا ویژه نونهالان داریم که اولین دوره تیرماه، دومین دوره شهریور و سومین دوره در بهمن ماه انجام خواهد شد، در بحث واترپلو هم برگزاری مسابقات جام مولای عرشیان را در ماه مبارک رمضان در دستور کار داریم و همچنین لیگ های استانی این رشته همچون سال گذشته در همه رده های سنی پا برجا می باشد، البته در برگزاری لیگ شنا و واترپلو بحث استعدادیابی را نیز مدنظر قرار می دهیم و مربیان استان با تمرکز لازم این رقابت ها را زیرنظر دارند.

دبیر هیات شنای استان اصفهان در پایان افزود: با توجه به اینکه مربیان زبده استان اصفهان با استخر انقلاب همکاری و ارتباط تنگاتنگی دارند، علاقه مندان به رشته شنا، شیرجه و واترپلو می توانند با حضور در این استخر که پایگاه قهرمانی و ملی کشور می باشد، ساعات خوبی را سپری کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :