در جدی ترین گمانه زنی و خبرهای درگوشیی، استقلال تهران قرار است یک بازیکن از استقلال خوزستان بگیرد و دو بازیکن بدهد.
کد خبر: ۳۲۲۶۸۵
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۸ 02 November 2016
هر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس هم مثل سایر تیم ها از همین حالا برای روزهای نقل و انتقالات نیم فصل در حال برنامه ریزی هستند.

به گزارش سایت نود، هنوز روزهای نقل و انتقالات نیم فصل شروع نشده اخبار از اطراف باشگاهها به بیرون درز کرده که جالب توجه است.در جدی ترین گمانه زنی و خبرهای درگوشیی، استقلال تهران قرار است یک بازیکن از استقلال خوزستان بگیرد و دو بازیکن بدهد. استقلال به دنیا راضی کردن باشگاه استقلال خوزستان است تا در قبال دادن امین حاج محمدی و آرش افشین، رحیم زهیوی را بگیرد. البته همه چیز بستگی به موافقت باشگاه استقلال خوزستان دارد.

همانطور که از باشگاه استقلال هم خبر رسیده علیرضا منصوریان از کیفیت فنی آرش افشین و امین حاج محمدی راضی نیست. اولی که خیلی کم بازی کرده و دومی هم اکثر اوقات سکو نشین بوده است. نکته جالب اینجاست که برانکو هم علاقه ویژه ای به رحیم زهیوی دارد و می خواهد برای پرسپولیسی شدنش در نیم فصل دوم با او مذاکره کند.

از طرف دیگر بندی در قرارداد زهیوی وجود دارد مبنی بر اینکه در صورتی که باشگاه استقلال خوزستان بخشی از قرارداد او را تا زمان مشخصی پرداخت نکند این بازیکن می تواند قراردادش را یک طرفه فسخ کند و باشگاه استقلال خوزستان هم نه تنها قرارداد این بازیکن بلکه به تعهدات خود در قبال قرارداد هیچ کدام از اعضای این تیم عمل نکرده است.

باید دید در روزهای آینده چه اتفاق هایی خواهد افتاد و در نهایت رحیم زهیوی به کدام تیم خواهد پیوست. شاید اصلا او بخواهد در استقلال خوزستان بماند!
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار