توسط استاندار قزوین:
در مراسمی با حضور استاندار قزوین با بهره برداری از مخزن ۱۰ هزار مترمکعبی ناحیه شهری مهرگان مشکل آب آشامیدنی این منطقه برطرف شد. به گزارش خبرنگار مهر، روز پنجشنبه در مراسمی با حضور فریدون همتی استاندار، داود محمدی نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی، علی فرخزاد معاون عمرانی استانداری قزوین، هجرانفر مدیرعامل آبفای شهری و رضا عسگری فرماندار البرز بهره برداری از مخزن ۱۰ هزار مترمکعبی ناحیه شهری مهرگان قزوین آغاز شد. برای اجرای این پروژه که در مدت دو سال انجام شده با ساخت یک مخزن ۱۰ هزار مترمکعبی، سه حلقه چاه آب و یک دستگاه پمپاژ آب بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات آب و فاضلاب استان قزوین هزینه شده است. فریدون همتی در مراسم بهره برداری از مخزن آب شرب ناحیه شهری شهرک مهرگان اظهار داشت: دولت تدبیر و امید باور دارد پروژ ه هایی مانند مسکن مهر از سرمایه های کشور و بیت المال است و به جای اینکه پروژه جدیدی در حوزه مسکن تعریف و اجرا کند ابتدا وظیفه دارد مشکلات این طرح را حل کند. وی افزود: حل مشکلات زیربنایی در شهرک های مسکونی و تکمیل خدمات از مهمترین اولویت های ما در استان است و تلاش می کنیم به نیازهای ساکنان این شهرک ها پاسخ دهیم. استاندار قزوین تصریح کرد: ناحیه شهری مهرگان متناسب با جمعیت آن از لحاظ زیرساخت ها آماده نشده به همین دلیل با مشکلاتی در این بخش روبرو هستیم که باید مرتفع شود. همتی اظهارداشت: دولت با تمام مشکلات ناشی از کاهش منابع مالی و قیمت نفت در حال مدیریت کشور است و همچنان مصمم است ضمن صیانت از بیت المال برای تامین زیرساخت ها و امکانات اساسی و مهم مورد نیاز برای طرح مسکن مهر اقدام کند و ساخت مخزن از آن جمله است. استاندار در ادامه به اعتبار تخصیص یافته در سفر دولت به استان از سوی ریاست محترم جمهور برای آب و توسعه شهری مهرگان اشاره کرد و گفت: در سفر هیئت دولت به استان برای آب شهری مهرگان اعتبار مناسبی تخصیص یافت تا یک شبکه مطمئن آب شرب برای این ناحیه شهری ایجاد شود و در این راستا توسعه شهری مهرگان و ایجاد زیرساخت ها پیش بینی شده است. همتی گفت: مشکلات مردم از دغدغه همه مسئولان استان است و در این راستا همه باید در کنار هم با هماهنگی مشکلات را حل کنیم تا رضایت مردم جلب شود. استاندار قزوین از مخازن آب شرب و چاه های آب بیدستان، شریفیه، محمدیه و مهرگان نیز بازدید کرد.
کد خبر: ۳۲۳۰۵۲
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۹ 03 November 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرنگار مهر، روز پنجشنبه در مراسمی با حضور فریدون همتی استاندار، داود محمدی نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی، علی فرخزاد معاون عمرانی استانداری قزوین، هجرانفر مدیرعامل آبفای شهری و رضا عسگری فرماندار البرز بهره برداری از مخزن ۱۰ هزار مترمکعبی ناحیه شهری مهرگان قزوین آغاز شد.

برای اجرای این پروژه که در مدت دو سال انجام شده با ساخت یک مخزن ۱۰ هزار مترمکعبی، سه حلقه چاه آب و یک دستگاه پمپاژ آب بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات آب و فاضلاب استان قزوین هزینه شده است.

فریدون همتی در مراسم بهره برداری از مخزن آب شرب ناحیه شهری شهرک مهرگان اظهار داشت: دولت تدبیر و امید باور دارد پروژ ه هایی مانند مسکن مهر از سرمایه های کشور و بیت المال است و به جای اینکه پروژه جدیدی در حوزه مسکن تعریف و اجرا کند ابتدا وظیفه دارد مشکلات این طرح را حل کند.

وی افزود: حل مشکلات زیربنایی در شهرک های مسکونی و تکمیل خدمات از مهمترین اولویت های ما در استان است و تلاش می کنیم به نیازهای ساکنان این شهرک ها پاسخ دهیم.

استاندار قزوین تصریح کرد: ناحیه شهری مهرگان متناسب با جمعیت آن از لحاظ زیرساخت ها آماده نشده به همین دلیل با مشکلاتی در این بخش روبرو هستیم که باید مرتفع شود.

همتی اظهارداشت: دولت با تمام مشکلات ناشی از کاهش منابع مالی و قیمت نفت در حال مدیریت کشور است و همچنان مصمم است ضمن صیانت از بیت المال برای تامین زیرساخت ها و امکانات اساسی و مهم مورد نیاز برای طرح مسکن مهر اقدام کند و ساخت مخزن از آن جمله است.

استاندار در ادامه به اعتبار تخصیص یافته در سفر دولت به استان از سوی ریاست محترم جمهور برای آب و توسعه شهری مهرگان اشاره کرد و گفت: در سفر هیئت دولت به استان برای آب شهری مهرگان اعتبار مناسبی تخصیص یافت تا یک شبکه مطمئن آب شرب برای این ناحیه شهری ایجاد شود و در این راستا توسعه شهری مهرگان و ایجاد زیرساخت ها پیش بینی شده است.

همتی گفت: مشکلات مردم از دغدغه همه مسئولان استان است و در این راستا همه باید در کنار هم با هماهنگی مشکلات را حل کنیم تا رضایت مردم جلب شود.

استاندار قزوین از مخازن آب شرب و چاه های آب بیدستان، شریفیه، محمدیه و مهرگان نیز بازدید کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار