مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای امسال تاکنون برای 5 هزار و 274 جوان جویای کار اشتغالزایی شده است.
کد خبر: ۳۲۳۷۲۰
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۹ 05 November 2016

به گزارش تابناک شهرکرد، سیدعباس جزایری افزود: بر اساس تعهد دستگاه های اجرایی استان در سال 95 باید تا پایان امسال برای 9 هزار و 121 نفر جوان جویای کار در استان اشتغالزایی شود.

وی ادامه داد: در همین راستا براساس برنامه ریزی صورت گرفته باید تا نیمه اول سال برای 5 هزار و 628 نفر اشتغالزایی می شد که عملکرد دستگاه های اجرایی در این خصوص تحقق 94 درصدی را نشان می دهد.

جزایری، از ثبت 33 هزار و 500 نفر در مراکز کاریابی استان خبر داد و گفت: با توجه به اینکه پیش بینی می شود تعدادی از بیکاران نیز در سامانه های کاریابی ثبت نام نکرده باشند می توان تعداد بیکاران در استان 44 هزار نفر تخمین زد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری افزود: سازمان صنعت، معدن، تجارت با تعهد 2 هزار و 500 شغل، جهاد کشاورزی با تعهد 2 هزار شغل، کمیته امداد امام خمینی(ره) با تعهد یک هزار و 300 شغل و صندوق کارآفرینی امید با تعهد یک هزار شغل بیشترین سهم اشتغالزایی در استان را به خود اختصاص داده اند.

جزایری خاطرنشان کرد: هم اکنون نرخ بیکاری در استان 13 درصد است که با تلاش دستگاه های اجرایی و تخصیص اعتبارات لازم می توان به کاهش نرخ تا پایان سال امیدوار بود.

چهارمحال و بختیاری دارای 9 شهرستان با نزدیک به 900هزار نفر جمعیت است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار