خط بسته بندی محصولات سبز با همکاری شهرداری و علوم پزشکی شیراز افتتاح شد.
کد خبر: ۳۲۴۵۵۲
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۶ 06 November 2016
تابناک فارس به نقل از مهر:مدیر عامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری شیراز صبح یکشنبه در مراسم افتتاحیه خط تولید بسته بندی محصولات سبز گفت: امروز اتفاق بسیار مهمی در راستای سلامتی جامعه به انجام رسیده است زیرا بسیاری از بیماری هایی که جامعه شاهد آن است به خاطر عدم رعایت استاندارد های استفاده از سموم و نبود آموزش در حوزه کشاورزی است و تلاش ما کاهش این آسیب ها به حداقل میزان آن است.

شهرام منصوری یاد آور شد: شهرداری شیراز در اقدامات زیر ساختی گامهای بزرگی برداشته است و امید است موجبات خرسندی مردم شیراز فراهم شده باشد.

منصوری ادامه داد: شهرداری شیراز در ادامه این فعالیت ها امروز با همکاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز و سازمان استاندارد این مجموعه را راه اندازی کرد.

مدیر عامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری شیراز تاکید کرد: هدف از راه اندازی این خط تولید تامین محصولات سالم برای جامعه است که منجر به سلامت جامعه نیز خواهد شد.

وی یادآور شد: شهرداری شیراز قصد دارد تا در این زمینه در سایر استان ها همکاری داشته باشد و این مجموعه را توسعه دهد تا تمامی جامعه ایرانی از آسیب های سموم محصولات کشاورزی که ناشی از عدم آموزش در فعالیت های کشاورزی استان است در امان باشند.

منصوری تاکید کرد: برای توسعه و موفقیت این طرح در همه استان ها نیاز به همکاری تمامی سازمان های مربوطه وجود دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار