زرگرپور:
تابناک: استاندار اصفهان گفت: تكمیل ورزشگاه نقش جهان یكی از آرزوهای بزرگ مردم اصفهان و خصوصا ورزش دوستان استان است كه در حال اجرا است.
کد خبر: ۳۲۴۸۹
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۶ 08 May 2015
به گزارش تابناک به نقل از مهر، رسول زرگرپور ظهر امروز در دیدار خیرین ورزش‌یار با وی، ‌اظهار داشت: خیران ورزش یار با اجرای پروژه های مختلف،‌ امکانات ورزشی را در اختیار جوانان قرار می دهند.

وی حضور فعال خیران در عرصه های مختلف فرهنگی،‌ اجتماعی،‌ پزشكی و ورزشی در استان اصفهان را ستودنی دانست و افزود: استان اصفهان از نظر رتبه فعالیت خیران در سطح كشور برتر است.

استاندار اصفهان با بیان اینكه اصفهان دارای دو روی برخورداری و محرومیت است،‌ تصریح كرد: حامی فعالیت‌های ورزشی و فعالان این عرصه هستیم و معتقدیم ورزش نشاط اجتماعی به دنبال دارد و نشاط اجتماعی آرامش و موفقیت به ارمغان می‌آورد.

وی با اشاره به ظرفیت های استان در زمینه صنعت،‌ تولید و كشاورزی، تصریح كرد: اصفهان صنعتی ترین استان كشور است و ۱۵ درصد تولید ناخالص ملی در این استان تولید می‌شود.

زرگرپور به تولید ۷۰ درصد فولاد كشور، ۵۰ درصد سنگ،‌كاشی و آجر،‌۶۰ درصد مصنوعات طلا‌ و ۳۰ درصد فرآورده‌های نفتی در استان اشاره کرد و افزود: بیش از ۹ هزار واحد صنعتی و حدود ۱۰ درصد كارگران كشور در استان اصفهان است.

وی همچنین به ظرفیت های علمی- پژوهشی، گردشگری، فرهنگی،‌ جاذبه های طبیعی،‌آثار و میراث ثبت شده ملی و جهانی، فرهنگ، ‌هنر و صنایع دستی استان اشاره و تصریح كرد: در مقابل این موارد، مشكلات زیرپوستی اصفهان نگران كننده است.

استاندار اصفهان با اشاره به اینكه در دو دهه گذشته عامل وحدت و یكپارچگی جای خود را به عاملی برای تخریب داده و بستر توسعه را از استان گرفته است، یادآور شد: ظرف ۱.۵ سال گذشته اقدامات مطلوبی در استان شكل گرفته است.

وی به مشكل آلودگی هوا،‌گردوغبار و ریزگردها و همچنین كمبود آب اشاره کرد و افزود: اجرای طرح ۹ ماده‌ای شورای عالی آب و طرح جامع كاهش آلودگی هوا از جمله اقدامات صورت گرفته است.

زرگرپور در ادامه به حضور فعال خیرین در استان و بازشدن بسیاری گره ها به دست توانمند آن ها و از جمله در زمینه ورزش اشاره کرد و فعالیت در عرصه توسعه ورزش را در سلامتی و نشاط جامعه مؤثر دانست.

وی تصریح كرد: با مدیریت واحد در حوزه ورزش استان می‌توان از تمام ظرفیت‌های ورزشی اصفهان استفاده کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار