مدیر تنظیم بازار محصولات و نهاده های کشاورزی قزوین:
مدیر تنظیم بازار محصولات و نهاده های کشاورزی قزوین گفت: طرح ساماندهی چاههای آب کشاورزی و تخصیص سوخت به مالکین چاههای دارای پروانه در استان قزوین اجرا می شود.
کد خبر: ۳۲۵۰۰۲
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۸ 07 November 2016
به گزارش تابناک از قزوین شهرام رحمانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: این طرح با هدف ثبت و درج اطلاعات چاههای دیزلی دارای پروانه مجاز برای کشاورزان و بهره برداران استان و شناسایی و ساماندهی چاههای آب کشاورزی اجرا می شود.

وی افزود: در این طرح کشاورزان و بهره برداران دارای چاههای دارای پروانه می توانند از طریق سامانه پنجره واحد کشاورزی مشخصات خود را به طور کامل ثبت کنند.

رحمانی تصریح کرد: این طرح از تاریخ اول مهر ماه سالجاری آغاز شده و کشاورزان می توانند  با مراجعه به  سامانه اینترنتی : www.es.maj.ir ثبت نام کرده و سپس با در دست داشتن اطلاعات کامل به مراکز خدمات جهاد کشاورزی مربوطه مراجعه کنند.

وی یادآور شد: در همین راستا و در اجرای بند یک مصوبات جلسه کنترل پروژه فنی ساماندهی چاههای آب کشاورزی و نحوه تبادل اطلاعات با سامانه تجارت آسان، جلسه آموزشی نحوه کاربری سامانه پنجره با حضور رئیس اداره فناوری اطلاعات و همچنین  مدیر سوخت مرکز فناوری اطلاعات وزارت جهاد کشاورزی، نمایندگان شرکت مدیریت منابع آب استان قزوین و شهرستانهای تابعه و شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی در جهاد کشاورزی  استان برگزار شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار