مردم از تبخیر بالای سوخت کلایه دارند؛
تابناک: بنزین تولیده شده در اصفهان از نظر کیفیت هیچ مشکلی ندارد اما از نظر عملکرد زیرسوال است به عنوان مثال بیش از حد استاندارد تبخیر می‌شود و همین عامل سبب زود تمام شدن بنزین می‌شود.
کد خبر: ۳۲۵۶۴۸
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۵ 08 November 2016
تابناک اصفهان: استاندارد اصفهان سال گذشته با نمونه گیری از بنزین‌ تولیدی و جایگاه‌های عرضه بنزین خبر از تبخیر زیاد بنزین و زود تمام شدن آن داد.
 
امروز تبخیر بنزین آنقدر زیاد شده است که آمار مصرف بنزین در این استان نسبت به سال گذشته رشد نزدیک به سه درصدی داشته است.
 
به طوری که طبق آمار مردم اصفهان بیشترین مصرف کننده بنزین هستند به طوری که طبق آمار 2.58 درصد بیشتر از پارسال بنزین سوزانده‌اند که فقط یک سوم آن یورو 4 بوده است.
 
افزایش تبخیر بنزین که خود نشان از غیر استاندارد بودن آن می‌دهد سبب شده که ضمن اینکه هر ساله هزینه زیادی از مردم اصفهان صرف خرید بنزین می شود باعث خرابی ماشین‌ها و همچنین آلودگی هوا می‌شود.
 
غلامحسین شفیعی اظهار داشت: بنزین تولیده شده در اصفهان از نظر کیفیت هیچ مشکلی ندارد اما از نظر عملکرد زیرسوال است به عنوان مثال بیش از حد استاندارد تبخیر می‌شود و همین عامل سبب زود تمام شدن بنزین می‌شود.
 
وی بیان داشت: در حال حاضر 19 نمونه از بنزین در اصفهان را چه در پالایشگاه نفت اصفهان، پخش فراورده‌های نفتی، جایگاه‌های سوخت و غیره گرفتیم و برای آزمایش فرستادیم که هیچ گاه نتایج آن در رسانه های عمومی اعلام نشد.
 
مدیر عامل شرکت پخش فراورده نفتی منطقه اصفهان گفت: امسال یک میلیارد و 168 لیتر بنزین در استان مصرف شده که 2.85 درصد بیشتر از پارسال است.
 
وی گفت: 464 میلیون و 523 هزار لیتر از این میزان بنزین یورو 4 بوده است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار