رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به شکسته شدن لوله انتقال آب به یزد در اصفهان گفت: شورای شهر یزد لازم است در این زمینه ورود جدی داشته باشد.
کد خبر: ۳۲۶۱۴۶
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۴ 09 November 2016

به گزارش تابناک یزد،وحیدرضا خباززاده یزدی  در جلسه علنی شورای شهر یزد با اشاره به اقدامات اخیر انجام شده در اصفهان و شکسته شدن لوله آب انتقال به این شهر اظهار داشت: این حرکت چند سال پیش نیز انجام شد اما مسؤولان استان یزد با مراعات و مماشات برخورد کردند اما امروز که دوبار این حرکت نادرست تکرار شده، لازم است مسؤولان امر به ویژه اعضای شورای اسلامی شهر یزد ورود جدی به مسئله داشته باشند.

عضو شورای اسلامی شهر یزد خاطرنشان کرد: اکنون چند روز است که آب انتقالی به یزد قطع شده و در برخی مناطق استان مردم از آب بی‌کیفیت چاه‌ها استفاده می‌کنند اما عزم جزمی از سوی برخی مسؤولان از جمله اعضای شورای شهر برای ورود به این موضوع وجود ندارد.

خباززاده یزدی عنوان کرد: لازم است در این زمینه یک تصمیم‌گیری اساسی و یک برنامه‌ریزی قوی انجام شود تا دیگر مردم استان یزد شاهد بروز چنین مشکلاتی نباشند.

وی، آب را مسئله‌ای حیاتی برای استان یزد دانست و تاکید کرد: شایسته نیست هر چند مدت یک بار اینگونه شاهد قطع شدن آب به روی مردم یزد باشیم.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر یزد از مسؤولان استان اصفهان نیز خواست تا در این زمینه ورود جدی به قضیه داشته باشند و با متخلفان و عاملان این امر برخورد کنند.

خباززاده یزدی در بخش دیگری از سخنان خود در مورد توسعه فضای سبز در شهر یزد اظهار داشت: آلودگی‌های صنعتی در استان یزد به ویژه مرکز استان به شدت در حال افزایش است و در چنین شرایطی توسعه فضای سبز ضرورت دارد.

وی افزود: فضای سبز می‌تواند به عنوان ریه تنفسی شهر عمل کند بنابراین باید اهتمام لازم برای کشت درختان و ایجاد فضای سبز در مناطق مختلف یزد به وجود بیاید.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر یزد متذکر شد: برخی باغ‌ها نیز به دلایل مختلف از جمله بی‌آبی یا علاقه صاحبان آنها به تغییر کاربری خشک شده‌ یا خشکانده می‌شوند که باید از این اقدامات نیز جلوگیری شود تا فضای یزد برای سکونت مناسب باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار