فرماندار شهرستان پیشوا از دستور مساعد سیدحسن هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای تجهیز و تامین نیروی انسانی مورد نیاز درمانگاه شهید مهتدی خبر داد.
کد خبر: ۳۲۶۲۷۹
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۹ 09 November 2016
محمدکرم محمدی فرماندار شهرستان پیشوا به دیدار خود با وزیر بهداشت و درمان اشاره کرد و گفت: در این دیدار مهمترین مسائل و مشکلات موجود در حوزه های بهداشتی و درمانی شهرستان پیشوا مطرح و وزیر محترم نیز با نگاهی ویژه به این منطقه، دستورات لازم را صادر نمودند.

محمدی گفت: با توجه به اقدامات، تاکیدات و اولویت های دولت تدبیر و امید در طرح تحول سلامت، متاسفانه تاکنون شهرستان پیشوا از آن بی بهره بوده است به گونه ای که  نارسایی های بهداشتی و درمانی موجود در سطح شهرستان و فقر مراکز درمانی یکی از معضلات جدی موجود در سطح این شهرستان است و  لزوم توجه جدی به این بخش در جهت ارتقای سرانه های بهداشتی و درمانی را می طلبد.

فرماندار شهرستان پیشوا افزود: یکی از پیگیری های صورت گرفته از طریق وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تجهیز و تعمیر درمانگاه شهید مهتدی و تامین بودجه لازم برای این منظور بود که با پیگیری های صورت گرفته و حسن توجه وزیر محترم، دستورات لازم برای تجهیز و تامین نیروی انسانی مورد نیاز جهت راه اندازی این درمانگاه صادر گردیده است و امیدواریم در آینده ای نزدیک شاهد احیا و راه اندازی آن باشیم.

محمدی به دستور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص ارتقای زیرساخت های پزشکی و درمانی بخش جلیل آباد اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به مشکلات بخش جلیل آباد و کمبود شدید زیرساخت های پزشکی و درمانی و تقلیل خدمات دو درمانگاه جلیل آباد و طارند، خواسته های بحق مردم این منطقه در جهت راه اندازی مجدد و تقویت بنیه خدمات درمانی، بهداشتی، پزشکی و داروخانه شبانه روزی این مراکز، طی مکاتباتی به وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منتقل و ایشان نیز دستور مساعد در این زمینه را صادر نمودند.

وی بر لزوم پیگیری امور تا حصول نتیجه نهایی تاکید کرد و گفت: هیچ هدف و برنامه ای بدون پیگیری و جدیت محقق نخواهد شد و اگر بخواهیم توسعه این شهرستان را در بخش های مختلف درمانی، بهداشتی، فرهنگی، علمی و... شاهد باشیم باید همه دست به دست هم دهیم و با یک نگاه مشترک که همان توسعه همه جانبه شهرستان است، در جهت پیشبرد امور گام برداریم.

 

 


بیشتر بخوانید:

داروخانه شبانه روزی 29 فروردین

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار