در مسابقات شطرنج بین المللی جام ابریشم یادبود سرداران و 500 شهید سرافراز صومعه سرا در دو جدول A و B سیصد شطرنج باز ایرانی و بیست و پنج شطرنج باز خارجی شرکت دارند.
کد خبر: ۳۲۶۶۸
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۲ 09 May 2015
به گزارش تابناک گیلان ، در مسابقات شطرنج بین المللی جام ابریشم یادبود سرداران و 500 شهید سرافراز صومعه سرا در دو جدول A و B سیصد شطرنج باز ایرانی و بیست و پنج شطرنج باز خارجی شرکت دارند.

احسان قائم مقامی، مرتضی محجوب، همایون توفیقی، آذر گلی زاده، مرتضی محجوب، سید حامد موسویان اساتید بزرگ  و بین المللی شطرنج ایران و آلن سیتگ راس مویسن از دانمارک، هویگ هایر استپان از ارمنستان، خانم جولیا ریجانوا روسیه، واسل جی ایتالیا، استوپا از لهستان، علی‌الحسین عراق، ویرجینیوس لیتوانی، شاهین حاجی اف از آذربایجان حضور دارند.

دورنخست رقابت‌های شطرنج بین‌المللی جام ابریشم با پیروزی احسان قائم‌مقامی بر علی فقیرنواز، استوپا از لهستان بر محراب خوش کلام از ایران، سید حامد موسویان بر زاهدی فر آغاز شد.

در دیگر بازی‌ها استیگ راس موسن از دانمارک بر علی حسین از عراق غلبه کرد و شاهین ساده در برابر هریک استپانیان از ارمنستان به پیروزی رسید.

در حاشیه روز نخست رقابت‌ها، فرزام پوررمضان رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت سهامی پرورش کرم ابریشم ایران با حضور در مسابقات شطرنج جام ابریشم با بازدید از مکان بازی ها با حسین آریا نژاد سرپرست این رقابت ها گفتگو کرد و مبلغ 50 میلیون ریال به مسابقات کمک کرد.

مسابقات شطرنج بین‌المللی با حضور استاد بزرگ و استاد بین‌المللی 10 کشور در 6 روز و 9 دور به روش سوئیسی تا 23 اردیبهشت ماه جاری ادامه دارد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار