دفتر سخنگوی ناجا در واکنش به انتشار کلیپی از انتقال یک خودرو به پارکینگ در حالی که دو کودک خردسال یک و سه ساله در آن خواب بودند، توضیحاتی ارائه داد.
کد خبر: ۳۲۶۹۰۹
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۲ 10 November 2016
 تسنیم؛ به دنبال انتشار فیلمی از نحوه انتقال یک خودروی پراید به پارکینگ در شهر نوشهر در حالی که دو کودک خردسال در این خودرو به خواب رفته بودند، دفتر سخنگوی ناجا توضیحاتی را در این خصوص ارائه داد.
 
دفتر سخنگوی ناجا در این اطلاعیه با تاکید بر اینکه مامور پلیس راهور حاضر در محل از حضور دو کودک خردسال خواب، درون ماشین بی اطلاع بوده است در تشریح این ماجرا عنوان کرد:
 
راننده خودروی پراید موردنظر در اوایل شب هفته گذشته با توقف در خیابان بوعلی نوشهر در نزدیکی بیمارستان شهید بهشتی و جنب داروخانه، سدمعبر کرده بود که البته تابلوی توقف ممنوع نیز در آن مکان نصب شده بود.
 
در ادامه طی تماس مردمی با پلیس 110 ، پلیس در محل حاضر و پس از 10 دقیقه تلاش برای پیدا کردن صاحب خودرو به نتیجه نرسیده و لاجرم، خودرو به پارکینگ منتقل شده است.
 
بنابر اظهارات مامور حاضر در صحنه، شیشه خودروی مذکور دودی و بخار گرفته بوده و درون ماشین قابل رویت نبوده تا از حضور دو کودک خردسال یک و سه ساله آگاه شوند.
 
حال آنکه پس از انتقال خودرو به پارکینگ، با مراجعه والدین کودکان، مشخص شد دو کودک درون خودرو بوده که حتی در این جابه جایی و نقل و انتقال کماکان در خواب بوده اند.
 
در هر صورت، برای بررسی دقیقتر و مشخص شدن صحت و سقم موضوع، تیمی به شهرستان نوشهر اعزام شده است.
 
بی شک حتی اگر یک درصد مامور پلیس از حضور دو کودک در خودرو مطلع بوده و چنین اقدام ناصوابی را انجام داده باشد به طور حتم برخورد انضباطی با وی صورت و ادامه فعالیت مشارالیه مشروط خواهد شد.
 
البته جای بسی نگرانی و دل مشغولی دارد که مادری، دو فرزند خردسال خود را درون خودرو و بدون اینکه به کسی اطلاع دهد، برای مدتی هر چند کوتاه رها کرده و حتی برای کار بسیار مهمی خودرو را ترک کند.
 
باید در نظر داشته باشیم که هیچگاه نباید کودکان خردسالمان را درون خودرو تنها رها کنیم حتی برای لحظاتی کوتاه زیرا که امکان هرگونه خطری از جمله خفگی، به سرقت رفتن خودرو، آتش سوزی، برخورد و تصادف خودروی دیگری با خودروی پارک شده، ترس شدید کودک از تنهایی و ... متصور است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار