فرمانده عملیات رافدین استان های واسط؛
فرمانده عملیات رافدین استان های واسط، الاماره، المثنی و میسان عراق بابیان اینکه این زائران با عشق اباعبدالله (ع) قدم برمی دارند،گفت: بر هر مسلمانی واجب است با جان و دل در خدمت رسانی به این عزیزان تلاش کند و همکاری کشور ایران در این زمینه باعث رفع یا کاهش بسیاری از مشکلات و برداشتن موانع شده که این همکاری جای تقدیر و تشکر دارد.
کد خبر: ۳۲۷۸۶۷
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۳ 13 November 2016
به گزارش تابناک ایلام؛سرلشکر علی ابراهیم دبعون اظهار کرد: با همکاری کشور جمهوری اسلامی ایران علاوه بر این تعداد دستگاه 300 دستگاه خودرو از طرف کشور ایران در مرز مهران کار انتقال زئران را بر عهده دارند.
 
وی افزود: در طول این مسیر نیز تمام امکانات از جمله سه وعده غذایی به اندازه کافی برای زائران فراهم شده و با همکاری جمهوری اسلامی ایران در این زمینه با مشکل خاصی روبرو نیستیم.
 
علی ابراهیم یادآور شد: با ارائه خدمات متنوع توسط ستاد مشترک 2 کشور عراق و ایران وهمکاری مناسب شهروندان ایرانی با نیروهای امنیتی کشور عراق این زیارت میلیونی در آرامش کامل و بدون هیچگونه مشکلی درحال برگزاری است.
 
وی بابیان اینکه این زائران با عشق اباعبدالله (ع) قدم برمی دارند، تاکید کرد: بر هر مسلمانی واجب است با جان و دل در خدمت رسانی به این عزیزان تلاش کند و همکاری کشور ایران در این زمینه باعث رفع یا کاهش بسیاری از مشکلات و برداشتن موانع شده که این همکاری جای تقدیر و تشکر دارد.
 
وی با اشاره به اینکه این تعامل یک همکاری جهادی است، گفت: دستگاه های امنیتی کشور عراق نیز با آمادگی کامل از زائران استقبال می کنند و تمام تمهیدات لازم برای این کار به طور مشترک اندیشیده شده است.
 
سرلشکر علی ابراهیم دبعون تاکید کرد: این زیارت میلیونی عاشقان حسینی که توسط جمهوری اسلامی ایران مهیا شده است نشانه پیروزی بر عناصر داعش و گروه های تکفیری است و این گروه ها آگاه باشند انقلاب پایان ناپذیر حسینی هر سال باشکوه تر از سال قبل و به عنوان خاری در چشم آنان برگزار می شود./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار