کد خبر: ۳۲۸۸
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۹ 07 February 2015

سیدحمیدطهایی استاندار البرز در ایام الله دهه مبارک فجر، دیداری با جامعه کارگری حامی دولت تدبیر و امید در استان البرز داشت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری البرز، وي ضمن گرامیداشت ایام دهه فجر و مروری بر نحوه مشارکت مردم در به پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی اظهار داشت: امام خمینی و پیش از آن مدرس ها و هم کیشانشان در یک سیر تاریخی، مسیری مشترک را طی کردند تا نهضت انقلاب اسلامی به پیروزی رسید.
طهایی سردمدار شکل گیری این نظام اسلامی را امام خمینی دانست و افزود: این امام راحل بودند که راه و هدف را مشخص ساختند و بر مبنای قرآن و سیره اهل بیت علیه السلام ایران ملتی را با خود همراه ساخته و انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند.
استاندار البرز با تأکید بر اینکه مبادا هدف های ما در بدو انقلاب اسلامی فراموش مان شود، تصریح کرد: حفظ دلایل به پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی است که میتواند نهضت اسلام را با قوت و قدرت خود پایدار و باصلابت، مقتدارانه، تداوم بخشد.
طهایی در محور دوم سخنان خود در دیدار با جامعه کارگری حامی دولت تدبیر  و امید، نقش قوای تولیدگر را در توسعه امور مورد تبیین قرار داد و گفت: اگر به دنبال توسعه هستیم و اگر به دنبال رونق اقتصادی، تحقق اشتغال و...هستیم باید بر توانمندی قوای انسانی تکیه کنیم.
وی با اشاره به ظرفیت های استان البرز در بخش صنعت و حضور پویای جامعه کارگری در رونق اقتصادی خاطرنشان کرد: البرز یکی از استانهایی است که در زمینه تولید حرف های زیادی برای گفتن دارد و جزو استانها مستعد و موفق کشور است.
استاندار البرز در ادامه سخنان خود مسئولیت خطیر تشکل های کارگری را نیز مورد تأکید قرار داد و با اشاره به نگاه ویژه نظام اسلامی و دولت یازدهم در این زمینه گفت: تقویت و حمایت از  نهادهای متکی به مردم یکی از اهداف نظام جمهوری اسلامی و دولت تدبیر و امید است.
وی با بیان اینکه شما مسئولیت یاری دادن مسئولان اجرایی را بعنوان حامی و پشتیبان بر عهده دارید؛ افزود: این تشکل ها بنوعی حلقه اتصال جامعه کارگری و مدیریت اجرایی است و خود حاکی از اهمیت مسئولیت ها در این زمینه بشمار می رود.
طهایی با تأکید بر اینکه انتظار می رود وظایف قانونی خود را با قوت و قدرت ادامه دهید؛ گفت: مسیر خدمت هموار نیست، در این راه ممکن است موانعی فرا رو شما وجود داشته باشد که باید آن را پشت سر نهاده و راه را هموار سازید.
وی انعکاس مسائل و مشکلات جامعه کارگری را مهم قلمداد کرد و با بیان اینکه کمیسیون کارگری استان بهترین مجرا برای طرح مسائل است، افزود: مسئولان در خط مقدم تولید قرار دارند و بهتر آن است تا در خصوص رفع مشکلات و مسائل راهکارهای خود را ارائه دهید.
در ادامه این دیدار، اعضای تشکل های کارگری به بیان دغدغه های خود پرداختند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار