دبیر ستاد اربعین سازمان منطقه آزاد اروند خبر داد؛
سید علی موسوی ، دبیر ستاد اربعین سازمان منطقه آزاد اروند از عبور ۵۳۱ هزار زائر از مرز شلمچه تاکنون خبر داد
کد خبر: ۳۳۰۰۳۷
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۸ 16 November 2016
 سید علی موسوی ، دبیر ستاد اربعین سازمان منطقه آزاد اروند از عبور ۵۳۱ هزار زائر از مرز شلمچه تاکنون خبر داد و گفت: خوشبختانه روند اعزام زائران به کربلا از طریق مرز شلمچه بسیار مناسبت بوده و شرایط مناسبی حاکم است.

موسوی با اشاره به اینکه از روز گذشته شاهد بازگشت تعدادی از زائران سفر کرده به کربلا به کشور هستیم، گفت: تمامی امکانات لازم برای پذیرایی از زائرانی که از کربلا باز می گردند، مهیا شده است.

وی افزود: خوشبختانه با توجه به هماهنگی هایی که دستگاههای اجرایی داشتند، امکانات بسیار خوبی را برای بازگشت زائران در حال فراهم سازی هستیم.

موسوی خاطر نشان کرد: طی هماهنگی های انجام شده با شرکت تعاونیهای مسافربری، ایستگاه های اتوبوس برای جابجایی زائران از شلمچه به شهرهای مختلف استان و سایر استانهای کشور در نزدیکی مرز شلمچه در خاک کشورمان پیش بینی شده است.

وی با اشاره به پیش بینی تعدادی موکب در مسیر بازگشت زائران برای ارائه خدمات به آنان تصریح کرد: تعدادی پزشک متخصص، عمومی، پرستار و بهورز به طور داوطلبانه با حضور در منطقه به زائران خدمات پزشکی و درمانی خدمات رایگان ارائه می کنند.

دبیر ستاد اربعین سازمان منطقه آزاد اروند با اشاره به فراهم سازی فضای لازم برای کارکرد این افراد در شلمچه گفت: درصد هستیم تا با فراهم آوری امکانات لازم امکان بازگشت آسان، سهل و روان زائران اربعین از کربلای معلی به کشور را مهیا کنیم تا با خیالی آسوده و آرام به خانه هایش خود بازگردند.

وی با اشاره به حضور برخی مسئولان در شلمچه همچون سرکنسول ایران در عراق از اعلام رضایت آنان در زمینه فراهم سازی امکانات لازم از سوی ستاد اربعین ویژه زائران اربعین حسینی در منطقه شلمچه خبر داد.

منبع: تابناک
برچسب ها: سید علی موسوی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار