اعتراض سریالی کارگران کشت و صنعت مغان
حدود 150 نفر از کارگران شرکت كشت و صنعت مغان براي چهارمين بار در اعتراض به بی‌توجهی مدیرعامل این شرکت در تعيين تکليف محل کارشان تجمع کردند.
کد خبر: ۳۳۰۲۰۵
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۶ 16 November 2016

به گزارش تابناک اردبیل، آن گونه که رسانه ها اعلام کردند حدود 150 نفر از کارگران بخش حفاظت کشت و صنعت مغان صبح امروز در اعتراض به بی‌توجهی مدیرعامل این شرکت در تعيين تکليف محل کارشان برای چهارمين بار طي يك ماه اخير در مقابل ساختمان اداره مرکزی کشت و صنعت مغان تجمع کردند.

تاکنون مدیر عامل و اعضای هیات مدیره شرکت کشت و صنعت مغان واکنشی به اعتراض کارگران نداشته و حتی نماینده ای از آنان در میان تجمع کنندگان حاضر نشده است.

 
اروجعلی محمدی، مدیرعامل شرکت کشت و صنعت مغان مدعی است که این شرکت در دولت احمدی نژاد به دلیل سوء مدیریت در آستانه ورشکستگی قرارگرفته بود و برخی به قصد غارت و طعمه به این شرکت نگاه می کنند حال آن که او اجازه نخواهد داد تا کشت و صنغت مغان به بخش خصوصی واگذار شود.

 او پیش از این گفته بود که کشت و صنعت مغان در حقیقت ناموس، حیثیت و آبروی استان اردبیل است که هیچ کس حق ندارد به آن خدشه‌ای وارد کند و دولتی ماندن آن در حقیقت کمک به توسعه کشاورزی منطقه است که می‌تواند نقطه اتکا به صنعت سودآور کشاورزی باشد و این نتایج ارزشمندی نیز به همراه دارد.

این در حالی است که مجید خدابخش، استاندار اردبیل بارها تاکید کرده که شرکت کشت و صنعت مغان باید واگذارشود.

ولی ملکی نماینده مردم مشگین شهر از مخالفان جدی مدیریت کنونی شرکت کشت و صنعت مغان است که در همین رابطه نیز او اخیراً به وزیر جهادکشاورزی تذکر داده و خواهان آن شد تا مدیر این شرکت را که به گفته او فردی بازنشسته و فاقد تخصص است از راس مدیریت بزرگترین بنگاه اقتصادی استان عزل کند.

اروجعلی محمدی اخیراً در مانور قدرت، از ماشین آلات مکانیزه و تجهیزات جدید در این بنگاه پرده برداری کرد که به گفته او برای تامین آن به میزان 25 میلیارد تومان هزینه شده است.

اروجعلی محمدی اسفندماه 1392 به عنوان مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان معرفی شد.در سوابق سیاسی مدیرعامل کنونی شرکت کشت و صنعت مغان، عضویت در ارکان حزب مشارکت مشاهده می شود.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
کارگر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۶
مدیرعامل محترم فعلا برای مرکز استان و سایر شهرستانها مدیروفرماندارو... تعیین میکنند ووقتی برای اینجور کارها ندارند دست اقای وزیر دردنکنه در انتصاب چنین مدیرعاملی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار